۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵
از نظر فنی و مالی متضرر شدیم؛

زبردست : چرا با وجود هشدار هواشناسی جلوی آب گرفتگی زمین را نگرفتند؟

دیدار شاهین بوشهر و مس رفسنجان به دلیل آب گرفتگی زمین مسابقه لغو و به فردا موکول شد.
کد خبر: ۸۹۵۶۵
اکبر زبردست، مدیر فنی مس رفسنجان در مورد لغو دیدار تیمش برابر شاهین بوشهر به خبرنگار دی اسپورت گفت: روز گذشته باران بسیار شدیدی در بوشهر بارید و موجب شد زمین بازی پر از آب شود که ناظر و داوران مسابقه تشخیص دادند این دیدار فردا برگزار شود.

زبر دست ادامه داد: در جلسه ای که برگزار شد، نماینده فدراسیون به مسوولین بوشهری گفت که بهتر بود روزی زمین کاور می کشیدید یا اینکه حداقل با موتور، آب را از زمین خارج می کردند ولی آنها گفتند که چنین بارانی در بوشهر بی سابقه بوده و شهرداری هم به دلیل آب گرفتگی خانه های مردم تمرکزشان را روی کمک به آنها گذاشته بودند. با این حال هواشناسی از چند روز قبل هشدار داده بود و به نظر من می شد که از این اتفاق جلوگیری کرد.

مدیرفنی رفسنجانی ها با بیان اینکه به دلیل شرایط آب هوایی سه دیدار لغو شده، گفت: به هر حال تیم ما از نظر مالی و فنی متضرر شده است زیرا ما باید با دو پرواز به رفسنجان برگردیم و یکشنبه هم دوباره به میدان برویم. از لحاظ فنی هم ضرر کردیم زیرا همه بچه ها آماده بودند تا امروز به میدان بروند ولی به هر حال اتفاقی است که افتاده و کاری هم نمی توان انجام داد.

زبر دست ضمن بیان اینکه به هر حال تیم شاهین بوشهر هم از نظر فنی متضرر شده، افزود: بدون شک بازیکنان شاهین هم آماده بودند تا امروز به میدان بروند و اینکه بگوییم تنها ما ضرر کردیم درست نیست. تیم ما دیروز و امروز در چمن مصنوعی در بوشهر تمرین کرد تا بازیکنان در شرایط تمرین قرار داشته باشند و امیدوارم هر تیمی که در بازی فردا مستحق پیروزی بود به حقش برسد.