۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹

خروج نفت و گاز از بحران با مربی و گلزن جوان!

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران عصر امروز توانست با هدایت و گلزنی مربی و بازیکن جوان خود با نتیجه یک بر صفر برابر بعثت کرمانشاه به برتری دست یابد.
کد خبر: ۸۹۶۱۱
به گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که اوایل فصل با توجه به امکاناتی که مدیران این تیم در اختیار مربیان وقت خود قرار داده بودند جزء مدعیان اصلی صعود به لیگ یک محسوب می شد اما این تیم با هدایت علی نیکبخت سرمربی ناموفق و برکنار شده خود نتوانست انتظارات مدیران و هواداران را برآورده کند و نتایج لازم و مطلوب را بگیرد تا این تیم وارد شرایط بحرانی شود.

گچسارانی ها تا قبل از بازی با بعثت کرمانشاه با کسب ۱۲ امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفته بودند.

مدیران باشگاه نفت و گاز با اعتماد به حسن عنبریان مربی جوان خود هدایت تیمشان را موقتا در دیدار امروز برابر بعثت کرمانشاه به وی سپردند ، عنبریان و شاگردانش امروز با عملکرد مطلوب و ارائه بازی هجومی و در نهایت پیروزی برابر بعثتی ها جواب اعتماد مدیران را این باشگاه را دادند آنها موفق شدند در یک بازی جذاب و دیدنی حریف کرمانشاهی خود را که در هفته های اخیر نتایج درخشانی گرفته بود را با نتیجه یک بر صفر شکست دهند.

مربی نفت و گاز نیز در این بازی با اعتماد به امید علیپور بازیکن جوان و ۱۶ ساله خود و با میدان دادن به وی توانست به نوعی پایه گذار پیروزی تیمش برابر حریف کرمانشاهی شود و جواب اعتماد خود را با گلرنی امید علیپور بگیرد.

علیپور در بین بازیکنان نفت و گاز جوان ترین بازیکن این تیم محسوب می شود که تیمش امروز با تک گل وی توانست به برتری دست یابد.

نفت و گاز گچساران با کسب این ۳ امتیاز خود را از میانه جدول جدا و با کسب ۱۵ امتیاز و با تفاضل کمتر نسبت به سایر رقبا در رده سوم جدول قرار بگیرد و خود را مجددا به جمع مدعیان صعود به لیگ یک اضافه کند.
ترند های روز