۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
پیش بازی دیدار تیمهای سرخپوشان پاکدشت و اکسین البرز

پاکدشتی ها در پایتخت بدنبال صدرنشینی

تیم های فوتبال سرخپوشان پاکدشت و اکسین البرز در دیداری حساس به مصاف هم خواهند رفت .
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۸۹۷۸۷
به " گزارش دی اسپورت " ، در اولین دیدار از روز دوم هفته پانزدهم لیگ دسته یک کشور و از ساعت 14 تیم فوتبال سرخپوشان پاکدشت در ورزشگاه پاس قوامین میزبان اکسین البرز خواهند بود .

شاگردان فرهاد کاظمی که نتایج خیره کننده آنها این تیم را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی و صعود به لیگ برتر معرفی کرده  به مصاف اکسینی خواهد رفت که علیرغم هزینه های هنگفت نتوانسته نتایج دلخواه را کسب کند.

پاکدشتی ها در پایتخت بدنبال صدرنشینی

سرخپوشان در حالی به مصاف اکسین خواهند رفت که در هفته چهاردهم موفق شدند در شیراز با دو گل فجر سپاسی را شکست دهند و درصدد برد در این دیدار و توقف دیگر مدعیان هستند تا صدرنشین جدید لیگ لقب بگیرند.

اکسین با سید مجتبی حسینی در هفته چهاردهم در خانه موفق شدند با دو گل کارون اروند خرمشهر را شکست دهند و به یک برد روحیه بخش دست پیدا کنند و می خواهند روند رو به جلو خود را دوباره از سر بگیرند .

پاکدشتی ها در پایتخت بدنبال صدرنشینی

گلزنان برتر این دیدار :

قطعاً خط دفاعی با تجربه اکسین در دیدار فردا روز سختی خواهد داشت چرا که سرخپوشان از هجومی ترین تیمهای لیگ امسال بشمار می روند و در رأس آنها هادی شکوری و حسین امامیان با 9 گل زده نگاه ها را به سوی خود جلب کرده اند .

هادی شکوری مدافع با تجربه پاکدشتی ها تا پایان هفته چهاردهم با به ثمر رساندن 5 گل بهترین گلزن تیمش بوده که پس از آن حسین امامیان 4 گله در رده دوم قرار دارد .

پاکدشتی ها در پایتخت بدنبال صدرنشینی

جایگاه دو تیم در جدول :

دو تیم جایگاه حساس در جدول لیگ دارند و سرخپوشان پاکدشت با 25 امتیاز نزدیکترین تعقیب کننده شاهین بوشهر محسوب میشود و برد در این دیدار و توقف بوشهری ها می تواند شاگردان کاظمی را صدرنشین معرفی کند.

اکسین که در لیگ امسال امتیازات حساسی را از دست داد در 13 دیدار قبلی خود 22 امتیاز کسب کرده و در جایگاه ششم قرار گرفته و برد در این دیدار آنها را به جمع مدعیان نزدیکتر خواهد کرد .

پاکدشتی ها در پایتخت بدنبال صدرنشینی

کوبل داوری :

این دیدار حساس را آقایان حسین زیاری به کمکهای رضا قیم ، مسعود آزادی پور و مهدی نجار برعهده دارند و ناظر داوری  امیربهرام نقوی حسینی می باشد .


ترند های روز