۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
پیش بازی دیدار تیمهای شهرداری تبریز و مس کرمان

مس بدنبال بازگشتی دوباره در تبریز

تیم های شرداری تبریز و مس کرمان در دیداری ساس در ورزشگا اتای شرداری ب ماف هم خواهند رفت .
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۸۹۷۹۴

به " گزارش دی اسپورت " ، در دیگر دیدار حساس هفته پانزدهم لیگ دسته اول کشور تیم فوتبال مس کرمان از ساعت 14 در ورزشگاه اختصاصی شهرداری تبریز میزبان این تیم خواهد بود .

دو تیم در حالی به مصاف هم خواهند رفت که در بازی قبلی مقابل حریفان خود امتیاز از دست داده اند و به دنبال کسب سه امتیاز حساس از این دیدار خواهند بود تا بازگشتی دوباره در جدول داشته باشند.

مس بدنبال بازگشتی دوباره در تبریز

شهرداری تبریز میزبان این دیدار در هفته چهاردهم و در نبرد شهرداری چی ها در مصاف با همنام ماهشهری خود با نتیجه 2 بر 1 بازی را واگذار کرد و بدنبال کسب سه امتیاز در این دیدار خانگی خواهد بود .

شاگردان نادر دست نشان در تیم فوتبال مس کرمان نیز در حالی هفته چهاردهم استراحت داشتند که در ایستگاه سیزدهم لیگ دسته اول کشور و در ورزشگاه تختی بندر انزلی مقابل ملوان با نتیجه یک بر یک متوقف شدند تا از صدرنشینی دور بمانند و بدنبال بازگشتی دوباره با برد در این دیدار حساس خواهند بود .

مس بدنبال بازگشتی دوباره در تبریز

بررسی خطوط دفاعی و حمله دو تیم :

شهرداری تبریز در 12 بازی گذشته خود 16 بار دروازه اش باز شده ( با احتساب دیدار مقابل شاهین و عدم حضور این تیم ) که آمار خوبی برای این تیم تبریزی نیست و در خط آتش نیز 11 گل به ثمر رسانده است .

مسی های شهر کرمان مهمان دیدار فردا نیز در 12 بازی گذشته خود 9 گل دریافت کرده و در خط حمله با 17 گل زده عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشته اند که گرچه هنوز اشتباهات در خط دفاعی این تیم دیده میشود.

مس بدنبال بازگشتی دوباره در تبریز

کوبل داوری :

دیدار حساس تیمهای شهرداری تبریز و مس کرمان را آقایان وحید صالحی به کمکهای حافظ عظیمی ، وحید سیفی و حامد سیری بر ده دارند که ناظر داوری نیز علی اکبر جهانی می باشد.

ترند های روز