۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۶

غیبت ۱۰ بازیکن داماش در دیدار برابر خوشه طلایی ساوه

تیم فوتبال داماش گیلان عصر فردا (یکشنبه) در حالی در دیداری شش امتیازی به مصاف خوشه طلایی ساوه خواهد رفت که چند بازیکن خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۹۸۱۳
به گزارش"دی اسپورت" و به نقل از سایت رسمی باشگاه داماش گیلان، میثم میرپسندیده به دلیل دریافت چهار کارت زرد بازیکن محروم داماش برای این بازی می باشد.
اما در مورد مصدومین داماش باید گفت که این تیم هفته هاست که با این مصدومیت ها دست و پنجه نرم می کند. 
جدید ترین مصدوم داماش جاسم یاسرالهایی سنگربان این تیم است که به دلیل آسیب دیدگی انگشت، دیدار با خوشه طلایی را از دست داد. 
عباس کندل نیز به دلیل مصدومیت دو هفته است که در جمع شاگردان فراهانی حضور ندارد. علی آل کثیر، محمد رستمی و سعید باقر پسند در تمرینات سه روز اخیر داماش حضور یافته اند و بازی کردنشان بستگی به میزان آمادگی و البته نظر سرمربی تیم دارد، هرچند که شرایط برای بازی کردن باقرپسند از این جمع سه نفره بسیار سخت به نظر می رسد. 
محمد طالبی و مرتضی حیدری که در حال مداوای مصدومیت خود هستند در دو بازی باقیمانده ی دور رفت و به عبارت دیگر تا پایان نیم فصل نخست، کماکان در زمره غایبان داماش به شمار می روند.

خبر خوب برای داماشی ها اضافه شدن حامد اکبری پور و آرمین منفرددوست به تمرینات گروهی داماش است که در حال پیدا کردن شرایط بازی هستند. در این بین حامد اکبری پور برای دومین هفته متوالی در جمع هجده نفره داماشی ها حضور دارد و آرمین منفرددوست هم پس از دوری چند ماهه، با شرکت در تمرینات تیمی، سخت در حال رساندن خود برای نیم فصل دوم می باشد. 

مجید خدابنده لو که در روزهای پیش فصل در یک دیدار دوستانه دچار پارگی رباط صلیبی شده بود، پس از جراحی، در حال پشت سر گذاشتن روند بهبودی و تمرینات اختصاصی خود بوده و احتمالا از نیم فصل دوم می تواند تمرینات خود را در کنار هم تیمی هایش دنبال کند. 
محمد جهاندیده نیز پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت پس از عمل جراحی رباط صلیبی زانوی خود از هفته گذشته تمرینات اختصاصی خود را شروع کرده است. 
امیر حسین دهقان هم که دو هفته پیش پای مصدوم (رباط صلیبی) خود را به تیغ جراحی سپرده بود، در حال پشت سر گذاشتن دوران نقاهت بوده و تا پایان این فصل غایب خواهد بود.