۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۳
داوران عدالت را در قضاوت هایشان رعایت کنند؛

البندی : در تمام خطوط بهتر از فولادنوین بودیم

سرمربی شهرداری بم ضمن انتقاد از عملکرد داوران در مسابقات لیگ دسته دوم گفت نتیجه تساوی عادلانه ترین نتیجه ای بود که باید در بازی با فولادنوین رقم می خورد.
کد خبر: ۸۹۹۰۰
به گزارش"دی اسپورت"، اردشیر البندی پس از پایان بازی تیمش برابر فولادنوین اهواز در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد : بازی ، بازی بدی نبود باید بگویم که باخت در این بازی حق ما نبود چرا که موقعیت هایی زیادی را از دست دادیم و روی یک اشتباه بچه گانه گل دوم را دریافت کردیم.

البندی ادامه داد : اگر بخواهیم عادلانه در خصوص این بازی قضاوت کنیم به نظرم تساوی نتیجه عادلانه ای بود به هر حال ما نتیجه را واگذار کردیم و هر تیمی که اشتباهی کند جواب اشتباهش را باید با یک باخت سنگین پاسخ دهد.

سرمربی شهرداری بم افزود : داور بازی از دقیقه ۱ تا اواخر بازی تحت تاثیر فشارات هواداران و کادرفنی تیم حریف بود و باید بگویم تیم داوری این بازی در حد این دیدار نبود امیدوارم که کمیته داوران نسبت به داوری ها در لیگ دسته دوم نظارت و عنایت بیشتری داشته باشد نمی دانم چه کاری باید انجام دهیم تا داوران عدالت را در قضاوت هایشان رعایت کنند در چند بازی اخیر ما از اشتباهات داوری بیشترین ضرر را دیده ایم و نمی دانم تا کی باید از اشتباهات داوری متضرر شویم داوری که از جو ورزشگاه بترسد به نظرم قضاوت نکند بهتر است.

او در پایان گفت : علارغم مصدومیت چند بازیکن کلیدی مان در تمام خطوط بهتر از تیم فولاد بودیم اما چیزی که ما را آزار داد عملکرد داوری در این بازی بود.