۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵
در عمق بی تدبیری مدیران

شهرداری همدان در آستانه فروپاشی!

این روزها برای شهرداری همدان از زمین و زمان مشکل می بارد و مدیران این باشگاه از حل کوچکترین مسایل این تیم هم عاجزند.
کد خبر: ۸۹۹۷۰
به گزارش دی اسپورت، از همدان خبر می رسد که حتی غذای روزانه بازیکنان هم به درستی تامین نمی شود، خوابگاه بازیکنان غیر بومی با مشکلات عدیده مواجه است و بی پولی انگیزه را از اعضای تیم گرفته است.

قرار گرفتن مدیران غیر فوتبالی در راس باشگاه شهرداری همدان باعث شده تا درک لازم برای حل مشکلات بازیکنان این تیم را نداشته باشند.

پرداخت تنها 10 درصد از قرارداد بازیکنان در حالیکه هفته پایانی نیم فصل اول لیگ 2 سپری می شود باعث شده تا بازیکنان دل به بازی ندهند و برخی از آنها نیز در صدد جدایی از این تیم هستند.

این شرایط باعث شده تا شهرداری همدان در آستانه فروپاشی قرار بگیرد و بازیکنان این تیم تمایل بیشتری به فسخ قراردادها نشان دهند.

جالب اینکه مدیران شهرداری برای رهایی از اعتراض ها، تیر انتقاد را به سمت کادر فنی نشانه گرفته اند و آنها را عامل این ناکامی ها می دانند.

تیمی که شروع خوبی در لیگ دو داشت، چطور می تواند این چنین به بدترین شرایط دچار شود.

بازیکنانی که هر یک سال قبل بهترین ها بودند و ابتدای امسال نیز روند خوبی داشتند اما رفته رفته دچار افت محسوس شده و اکنون نیز میلی به ادامه همکاری ندارند.

برخی از بازیکنان شهرداری سال قبل جزو ستاره های لیگ دو محسوب می شدند اما امسال اوضاع به قدری نامطلوب شده که امیدی به صعود نداشته و نگاهشان به پایین جدول است.

تصمیم گیری های اشتباه مدیران باشگاه شهرداری و کم تجربگی آنها سبب شده تا تیمی که ادعای بومی گرایی در فوتبال همدان را دارد، بومی زدا شود!

حالا علاوه بر بازیکنان غیر بومی، بومی ها هم نگران اوضاع و احوال خود هستند.

جالب تر اینکه مسئولان شهرداری همدان مدام وعده های رنگارنگ می دهند و در عمل کسی به داد این تیم نمی رسد.

خیلی جالب تر اینکه مدام پرواز هوایی تیم به بوشهر برای بازی با ایران جوان را به رخ اعضای تیم می کشند!

اگر اوضاع به همین منوال ادامه یابد، شاید همین روزها اخبار تلخ پیرامون فروپاشی شهرداری به گوش برد.