۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳
برای موفقیت در لیگ یک باید تا روز آخر تلاش کرد؛

ایوبی : می خواهیم با حضور در جمع مدعیان به تعطیلات برویم

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته شانزدهم لیگ آزادگان بایستی شنبه ۱۷ آذرماه در اراک برابر بادران صف آرایی کند.
کد خبر: ۹۰۰۲۶
آلومینیوم اراک در هفته شانزدهم لیگ آزادگان باید به مصاف بادران برود. به همین دلیل با مجید ایوبی تماس گرفتیم که ماحصل گفتگو خبرنگار دی اسپورت با مدافع میانی اراکی ها را در زیر می خوانید.

از بازی برابر ملوان آغاز کنیم.

پس از شکست بدی که مقابل مس رفسنجان متحمل شدیم، بچه ها و کادر فنی هم قسم شدند تا این مسابقه را با پیروزی به پایان برسانیم. بازی برابر ملوان بازی بسیار خوب و البته سختی بود. دو تیم برای کسب پیروزی پا به میدان گذاشته بودند که ما بهتر از فرصت های به دست آمده استفاده کردیم و شکر خدا توانستیم این دیدار را با برد به پایان برسانیم.

به عنوان یک بازیکن باتجربه دلیل فراز و نشیب های آلومینیوم در نتیجه گیری را در چه می بینید؟

خب لیگ امسال، با توجه به اینکه برخی تیم ها به دلیل مشکلاتی که داشتند انصراف دادند، سطح فنی اش نسبت به سال های گذشته بالاتر رفته است. به همین دلیل تیم ها در کسب نتیجه کمی با فراز و فرود مواجه شده اند، به طوری که طی هفته های اخیر دیده اید که تیم هایی که چند پیروزی متوالی را تجربه کرده بودند، در این هفته ها با مشکل مواجه شده اند. تجربه من می گوید هر تیمی که در لیگ یک تا روز آخر تلاش کند و استمرار داشته باشد، می تواند موفق باشد.

آیا تا پایان هفته پانزدهم تیمی را به عنوان مدعی اصلی صعود دیده اید؟

من فکر می کنم امسال بیش از ۱۰ تیم مدعی صعود هستند و کار صعود به روزهای پایانی خواهد رسید.

در هفته پیش رو هم که باید به مصاف بادران بروید.

بله، بدون شک بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود، زیرا هم بادران و هم آلومینیوم برای ماندن در کورس به سه امتیاز این دیدار نیاز دارند و تساوی به درد هیچکدام از تیم ها نمی خورد.

حرف پایانی.

آلومینیوم در دو هفته پیش رو، دو بازی بسیار سخت و البته حساس برابر بادران و پرسپولیس پاکدشت دارد که همه مجموعه آلومینیوم برای این دو مسابقه هم قسم شده ایم تا با پیروزی و کسب شش امتیاز با حضور در جمع سه تیم صدر جدولی به تعطیلات نیم فصل برویم که انشاله با حمایت هواداران مان به هدف مان دست پیدا می کنیم.
ترند های روز