۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱
تساوی برای نساجی و سپیدرود بی فایده بود؛

عبدی : فقط می خواهیم داوران حق مان را نادیده نگیرند

نساجی مازندران عصر فردا باید در ورزشگاه شهر قدس به مصاف پیکان برود.
کد خبر: ۹۰۰۲۷
نساجی مازندران عصر فردا باید در ورزشگاه شهر قدس به مصاف پیکان برود. به همین دلیل با مهرداد عبدی، هافبک دفاعی نساجی تماس گرفتیم تا نظرش در مورد این مسابقه را جویا شویم.

مهرداد عبدی، در مورد بازی برابر سپیدرود به خبرنگار دی اسپورت گفت: بازی برابر سپیدرود بازی سختی بود ولی با این وجود با توجه به موقعیت هایی که داشتیم باید با سه امتیاز زمین مسابقه را ترک می کردیم که متاسفانه تنها در چند دقیقه تمرکزمان را از دست دادیم و نتوانستیم به چیزی که استحقاقش را داشتیم دست پیدا کنیم.

عبدی با بیان اینکه این تساوی نه به درد ما خورد نه سپیدرود، ادامه داد: شرایط ما و سپیدرود در جدول به گونه ای بود که هر دو تیم نیاز داشتیم تا با کسب سه امتیاز زمین مسابقه را ترک کنیم و این تساوی به درد هیچکدام از دو تیم نخورد.

عبدی در پاسخ به این سوال که چرا در بازی برابر سپیدرود در پست مدافع میانی به میدان رفت، گفت: من قبلاً هم در این پست بازی کرده بودم. پس از مصدومیت ناخواسته ای که برای مجتبی ممشلی به وجود آمد، کادرفنی از من خواست در دفاع میانی بازی کنم که من هم انجام وظیفه کردم. در مجموع ما یک تیم هستیم و در هر پستی که آقای نکونام صلاح بدانند تنها برای کمک به تیمم تا بتواند به هدفش برسد، به میدان می روم.

هافبک نساجی با انتقاد از داوری دیدار تیمش برابر سپیدرود گفت: واقعا کل مجموعه نساجی انتظار ندارند که داوری ها به سود تیم ما باشد و تنها می خواهیم که حق مان در مسابقات نادیده گرفته نشود. همانطور که همه دیدند در این بازی هم به اعتقاد کارشناسان کمک داور دو افساید اشتباه علیه ما گرفت که اگر اینگونه نمی شد، شرایط جدول تغییر می کرد.

عبدی در مورد بازی برابر پیکان گفت: پیکان تیم خوبی است که آقای جلالی سه سال سرمربیگری این تیم را به عهده داشته و با کمترین تغییرات امسال وارد لیگ شدند ولی ما هم به کمک و حمایت هواداران مان تنها برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم