۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

بیات : با هدف کسب تجربه در لیگ امسال شرکت کردیم

معصومه بیات : آذرخش تیمی جوان و محصول آکادمی این باشگاه است که با هدف کسب تجربه در لیگ شرکت می کنیم.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۰۰۵۸
به " گزارش دی اسپورت " ، تیم فوتبال آذرخش تهران در اولین گام از هفته نخست لیگ برتر بانوان کشور در دیدار حساس در اصفهان به مصاف سپاهان این شهر خواهد رفت که معصومه بیات سرمربی تیم پایتخت نشین در خصوص آخرین وضعیت تیمش در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهاراتش را بیان نمود :

بیات ضمن ابراز رضایت از روند آماده سازی تیمش گفت : خدا را شکر در وضعیت خوبی قرار داریم و با توجه به جوان بودن تیم تجربه اول ماست و آماده این دیدار هستیم.

وی در خصوص سپاهان حریف تیمش در دیدار فردا تصریح کرد : شناخت کافی نسبت به این تیم نداریم و آشنایی ما نسبت به این تیم به سال قبل برمیگرده که با همان دید به مصاف میزبان خود خواهیم رفت.

بیات : با هدف کسب تجربه در لیگ امسال شرکت کردیم

سرمربی تیم فوتبال آذرخش در خصوص بازیکنان این فصل تیمش اظهار داشت : تیم ما امسال بر اساس بازیکنان آکادمی باشگاه و اسکلت تیم فصل قبل بسته شده که در این بین چند بازیکن نیز از تیم های دیگر اضافه کرده ایم.

معصومه بیات با بیان اینکه با کسب تجربه به این رقابت ها پا گذاشته ایم افزود : هدفگذاری ما ابتدا نگه داشتن تیم و کسب تجربه برای فصل بعد خواهد بود تا نتیجه اعتماد به بازیکنان آکادمی باشگاه را بگیریم.

بیات در پایان ضمن اظهار رضایت از حمایت مسئولین باشگاه به خبرنگار ما گفت : بهتر است مسئولین باشگاه در این خصوص جواب بدهند ولی با توجه به اینکه ما یک تیم جوان و دارای بازیکنانی آینده دار هستیم و بر همین اساس از حمایت مسئولین تیم راضی هستم.


گفتگو : محمد زائری

ترند های روز