۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱
اختصاصی دی اسپورت؛

هفته اول لیگ برتر/ از بازگشت قوی های سپید تا نبرد پنج ستاره ها در حاشیه خلیج فارس

فصل جدید رقابت های لیگ برتر بانوان از فردا جمعه با برگزاری دیدارهای در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد.
نویسنده : نویسنده: محمدرضا زائری
کد خبر: ۹۰۰۶۱

هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان / از بازگشت قوی های سپید تا نبرد پنج ستاره ها در حاشیه خلیج فارس

به " گزارش دی اسپورت " ، لیگ برتر فوتبال بانوان کشور پس از وقفه بخاطر حضور تیم ملی در بازیهای آسیایی از فردا جمعه و از ساعت 10 صبح با برگزاری دیدارهای در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری می شود که از نکات قابل توجه این دوره می توان به بازگشت ملوان بندر انزلی اشاره کرد.

پارس جنوبی بوشهر – شهرداری بم : نبرد پنج ستاره ها در حاشیه خلیج فارس

شهرداری بم مدافع عنوان قهرمانی فردا در حالی به مصاف میزبان بوشهری خود می رود که تغییرات آنچنانی در ترکیب تیمش ایجاد نشده و پس از جدا شدن پروین فرهادی ، مریم یکتایی و سارا قمی با جذب الهام انصاری ، زهرا خواجوی و زهرا سربالی قصد دارد از همان ابتدا گام اول را محکم بردارد.

شاگردان مرضیه جعفری برای دفاع از عنوان قهرمانی کار سختی را در پیش رو دارد و از این حیث با تمام توان به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان / از بازگشت قوی های سپید تا نبرد پنج ستاره ها در حاشیه خلیج فارس

اما میزبان بوشهری که گویا عادت دارد همیشه دقیقه 90 وارد مسابقات شود پس از وقفه ای چند هفته ای در تمرینات از یک هفته پیش بطور جدی تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی از سر گرفته و با جذب چند بازیکن همچون هانیه رحیمی کاری بسیار سخت مقابل پنج ستاره های لیگ خواهد داشت.

شهرداری سیرجان – ملوان بندر انزلی : بازگشت قوهای سپید انزلی

در حساسترین دیدار هفته اول تیم فوتبال شهرداری سیرجان نایب قهرمان فصل به مصاف تیم جدید لیگ برتر و ملوان بندر انزلی خواهد رفت.

قوهای سپید انزلی پس از بازگشتی پیروز مندانه به لیگ برتر با جذب بازیکنانی همچون سارا قمی ، الهام عبدالرحمانی ، آیسان علیخانی ، فروغ موری و .... قصد دارند در گام اول با قدرت ظاهر شوند و روزهای طلایی خود را تکرار کند.

هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان / از بازگشت قوی های سپید تا نبرد پنج ستاره ها در حاشیه خلیج فارس

شاگردان مریم ایراندوست مهمترین فاکتوری که در دیدار اول دارند روحیه بالای این تیم است که به خوبی در تک تک بازیکنان این تیم دیده میشود .

اما شهرداری چی های سیرجانی که نتایج خوبی در فصل قبل کسب کردند امسال با مریم جهانجاتی بدون شک به دنبال کسب سه امتیاز خانگی مقابل حریف شمالی خود می باشد.

سیرجانی ها با جذب ستاره های همچو فاطمه امینه برازجانی ، فاطمه شجاعی و ... و حفظ بازیکنان کلیدی خود به دنبال بردی خانگی خواهد بود .

شاید مهمترین دغدغه جهان نجاتی و تیمش غیبت شبنم بهشت خواهد بود که به دلیل مصدومیت نمی تواند در این دیدار حساس تیمش را همراهی کند .

هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان / از بازگشت قوی های سپید تا نبرد پنج ستاره ها در حاشیه خلیج فارس


سپاهان اصفهان – آذرخش تهران : طوفان زرد و یورش به سوی قهرمانی

در دیگر دیدار حساس لیگ برتر فوتبال بانوان در هفته اول تیم فوتبال سپاهان اصفهان در گام اول به مصاف تیم جوان پایتخت خواهد رفت تا بدنبال اولین برد خود باشد.

سپاهانی که در فصل قبل معتقد بودند برخی مسائل داوری آنها را از قهرمانی لیگ دور کرده قصد دارند در گام نخست سه امتیاز خانگی خود را کسب کند.

هدف گذاری سپاهانی ها در لیگ امسال قهرمانی است و برای این مهم شاگردان سمیه شهبازی با تمام توان به مصاف حریفان خود خواهند رفت .

اما در آنسوی میدان تیم جوان آذرخش تهران با حفظ اسکلت تم قبلی و اضافه شدن بازیکنان محصول آکادمی باشگاه در پی کسب تجربه و ماندگاری در لیگ خواهد بود و از اینرو معصومه بیات مربی بادانش تهرانی ها کاری بسیار سخت را خواهد داشت .

 برنامه سایر دیدارها :

پالایش گاز ایلام – همیاری ارومیه
راه یاب ملل سنندج – نماینده شیراز
سپیدار مازندران – ذوب آهن اصفهان