۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱
هوادارانمان دنبال حاشیه نیستند؛

نجفی : شاهین بازی های با کیفیتی را ارائه می دهد

مدافع شاهین شهرداری بوشهر که سابقه صعود با تیمهای گهر درود، شهرداری تبریز و نساجی مازندران را در کارنامه دارد با بازیهای خوبش در ترکیب سفیدپوشان قصد دارد برای چهارمین بار با شاهین شهرداری بوشهر به لیگ برتر صعود کند
کد خبر: ۹۰۰۶۳
به گزارش"دی اسپورت" و به نقل از سایت رسمی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، حسن نجفی در گفتگویی در خصوص شرایط فعلی تیمش اظهار داشت : ابتدای فصل فشار فصل بدنسازی وعدم شناخت بازیکنان از یکدیگر کمی کار را سخت کرده بود اما هرچه بازیها پیش رفت با درایت کادر فنی و بازیکنان تیم هماهنگ تر شد و هم اکنون همگان شاهد هستند که تیم شاهین شهرداری بوشهر علاوه بر نتیجه گیری مناسب بازیهای با کیفیتی را ارائه می دهد.

نجفی در خصوص بازی پیش رو در برابر سرخپوشان پاکدشت نیز گفت : واقعیت این است که برای ما فرقی ندارد با چه تیمی بازی داریم و در چه رده ای قرار دارد و در برابر هر تیم فقط برای کسب 3 امتیاز به میدان می رویم و روز یکشنبه با تمام توان برای کسب یک پیروزی دیگر به میدان خواهیم رفت هماهنطور که تیمهای مدعی نظیر اکسین و مس کرمان هم در بوشهر دست خالی میدان را ترک کردند.

مدافع شاهین شهرداری بوشهر در ادامه تصریح کرد : هواداران بسیار خوبی داریم که دلسوز تیمشان هستند و با جان و دل تیم را تشویق و حمایت می کنند و به دنبال حاشیه نیستند . هرچند در ابتدای فصل استقبال کمتری از بازیها شد اما هم اکنون با نتایج خوب تیم حضور هواداران بیشتر و پر رنگ تر شده و از این عزیزان درخواست دارم حضور پرشورتر و گسترده تری در بازیها داشته باشند.

نجفی در پایان اضافه کرد: اقدام شورای شهر و شهرداری بوشهر در احیای تیم شاهین بسیار ارزشمند بوده و هم اکنون دکتر باستین (مدیر عامل باشگاه) تمام توانش را برای موفقیت تیم گذاشته و تلاش مضاعفی دارد . با تعیین شهردار بوشهر و حضور ایشان شرایط بهتر شده اما انتظار می رود حمایت ها بیشتر شود تا بتوانیم با انگیزه بالا برای صعود به لیگ برتر و خوشحال کردن هواداران شاهین و مردم خوب و نجیب بوشهر تلاش کنیم.