۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳

اعتراض مربیان خوزستانی به نحوه برگزاری کلاس مربیگری B آسیا

مربیان خوزستانی که در یک دوره کلاس مربیگری B آسیا شرکت کرده اند نسبت به پذیرش مربیان غیرفعال در این دوره از کلاس مربیگری اعتراض شدیدی دارند.
کد خبر: ۹۰۰۷۱
به گزارش"دی اسپورت"، یک دوره کلاس مربیگری فوتبال B اسیا با مدرسی فریدون معینی از روز پنجشنبه در اهواز در حال برگزاری است که در این دوره تعدادی مربی در این کلاس شرکت کرده اند که با توجه به اینکه بسیاری از آنان جزء مربیان فعال نبوده و از مدت اعتبار کارت مربیگری C آنان چندان نمی گذرد معلوم نیست بر چه مبنایی در این کلاس مربیگری شرکت داده شده اند.

حالا سوالی که در ذهن بسیاری مربیان خوزستانی نقش می بند این است که مسئول کمیته آموزش استان خوزستان با چه مبنایی با حضور این مربیان در این دوره از کلاس های مربیگری موافقت کرده است.

با این حال مسئولان کمیته آموزش هیئت فوتبال استان خوزستان باید دقت بیشتری در گزینش مربیان داوطلب برای شرکت در این دوره ها داشته باشند و از حضور مربیان دیگر خوزستانی که سال ها است در عرصه مربیگری فعالیت دارند چشم پوشی کنند.

عدم پذیرش سایر مربیان خوزستانی که حائز شرایط در این کلاس ها از سوی کمیته آموزش هیئت فوتبال استان خوزستان باعث اعتراض شدید آنان شده است.