۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
پیش بازی دیدار تیمهای شاهین شهرداری بوشهر و سرخ پوشان پاکدشت

نبرد شش امتیازی شاهین و سرخپوشان در حاشیه خلیج فارس

تیمهای شاهین بوشهر و سرخ پوشان پاکدشت در حساسترین دیدار هفته شانزدهم به مصاف هم می روند.
کد خبر: ۹۰۱۳۹
به " گزارش دی اسپورت " ، تیمهای شاهین بوشهر و سرخپوشان پاکدشت حساسترین دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر کشور را از ساعت 14:30 در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار خواهند کرد .

نبرد دو تیم حساسترین بازی نیم فصل اول خواهد بود که قهرمان نیم فصل را مشخص خواهد کرد و بوشهری های میزبان خیلی به این سه امتیاز امیدوار هستند.

نبرد شش امتیازی شاهین و سرخپوشان در حاشیه خلیج فارس

شاگردان محمود فکری که امسال نتایج خوبی را کسب کرده اند تا صدرنشین لیگ لقب بگیرند و برای دفاع از این مهم با چنگالی تیز به مصاف دیگر تیم تازه وارد لیگ خواهند رفت .

شاهین که در هفته پانزدهم با خوش شانسی از چنگ ملوان فرار کرد و یک امتیاز بارزش کسب کرد در این دیدار در حضور هواداران پرشورش در صدد کسب سه امتیاز بازی است تا با قهرمانی نیم فصل به استقبال تعطیلات برود .

نبرد شش امتیازی شاهین و سرخپوشان در حاشیه خلیج فارس

اما در آنسوی میدان سرخپوشان پاکدشت با فرهاد کاظمی نتایج درخشانی کسب کرده اند و خود را هم اکنون در یک قدمی صدر جدول می بینند . گرچه روز سختی را در بوشهر در انتظار می کشند ولی بدنبال برد و کسب سه امتیاز به حاشیه خلیج فارس سفر کرده اند.

گلزنان برتر این دیدار :

در ترکیب دو تیم بازیکنانی گلزنی هستند که در این دیدار نیز به عنوان گلزن روی آنها حساب میشود که در تیم میزبان بهمن سالاری 5 گله و میلاد صارمی 4 گله بیشتر به جشم می خورند.

نبرد شش امتیازی شاهین و سرخپوشان در حاشیه خلیج فارس

سرخپوشان پاکدشتی یکی از دو تیم هجومی لیگ هادی شکوری 5 گله ، حسین امامیان 4 گله و پیام ملکیان 3 گله را در ترکیب خود دارد که قطعاً کادر فنی شاهین حساب بیشتری روی این سه خواهند داشت .

بررسی خطوط دفاعی و حمله دو تیم :

دو تیم در یکی از دو فاز هجومی و حمله از بهترین های لیگ محسوب میشوند و شاهینی های میزبان با 7 گل خورده عنوان بهترین خط دفاعی لیگ یک را تا اینجای کار یدک می کشند که شاگردان فکری در فاز هجومی هم عملکردی خوب داشته اند و 20 گل به ثمر رسانده اند.

سرخپوشان پاکدشتی در فاز هجومی بهمراه گل گهر 27 گل به ثمر رسانده اند که هجومی ترین تیم های لیگ به شمار می روند و از این حیث تقابل بهترین خط دفاعی و هجومی لیگ از جذابیت های این دیدار می باشد.

نبرد شش امتیازی شاهین و سرخپوشان در حاشیه خلیج فارس

شاگردان فرهاد کاظمی در خط دفاعی 11 گل دریافت کرده اند که آنها مصمم هستند با کم کردن اشتباهات این خط در نیم فصل دوم با قدرت بیشتری مقابل حریفان خود ظاهر شوند.

کوبل داوری :

حساسترین دیدار هفته شانزدهم را آقایان شاهو اصلانی به کمکهای عدنان پیروی ، مرتضی هوشیار و عبدالنبی پورخلف قضاوت خواهند کرد که مسعود مرادی نیز به عنوان ناظر این دیدار خواهد بود .

ترند های روز