۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴
در گفتگویی جنجالی با دی اسپورت؛

خدایار : مسئولان بانوان سپاهان بویی از اخلاق نبرده اند

مدیرعامل باشگاه آذرخش تهران گفت: تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان بویی از اخلاق نبرده است.
نویسنده : خبرنگار: محمد زائری
کد خبر: ۹۰۱۵۴
خدایار : مسئولان بانوان سپاهان بویی از اخلاق نبرده اند / ناظمی هوای نور چشمی ها را دارد

به " گزارش دی اسپورت " ، رجب خدایار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت: چه در فصل قبل و چه در فصل جدید هیچ خاطره ای به لحاظ اخلاقی و میزبانی از سپاهان نداریم.

وی بیان کرد: سال گذشته بازیکنی که با آذرخش قرارداد 2 ساله داشت و دفاع اصلی تیم بود را بردند و فدراسیون نیز به نحوی کدخدامنشانه به حمایت از آنها پرداخت و ما هم دیدیم که در صورت ادامه روند پیگیری ها کار به جاهای زشت و باریک می کشد کوتاه آمده و رضایت دادیم.

خدایار ادامه داد: تیمهای را که در تهران میزبانی می کنیم برحسب وظیفه سرپرست تیم به آنها زنگ زده و علاوه بر خوش آمدگویی در صورت نیاز به آنها کمک می کند.

وی گفت: با این وجود سپاهانی ها از چنین اخلاقی بویی نبردند و می خواهند با هر طریقی سه امتیاز را بگیرند حال می خواهد با داوری باشد غیر داوری.

خدایار یادآور شد: امسال نیز برای سفر ما هیچ زنگی نزدند و 2 روز مانده به بازی دنبال همان خوابگاهی بودیم که سال قبل در فولاد مبارکه بنام خوابگاه امام علی رزرو کرده بودیم.

وی ادامه داد: وقتی برای گرفتن خوابگاه به سرپرست سپاهان زنگ زدیم که گفت من شماره خوابگاه ندارم و فقط گفت که داخل شهر خوابگاهی است که نفری 40 هزار تومان می گیرد ولی یکساعت با محل بازی فاصله دارد که چطور ممکن است سرپرست سپاهان شماره خوابگاه خودشان را نداشته باشید.

خدایار ادامه داد: فولاد مبارکه یک مجموعه تفریحی نیز بنام صفائیه هم دارد و آدرس آنجا را که داده بودند موقعی که سرچ می کردیم اسنپ آنجا را پیدا می کند و پس از یک ساعت دور زدن اون تفریح گاه را پیدا می کند که مشخص می شود این نیست.

وی افزود: آنجا به ما می گویند باید برید مجموعه ورزشی فولاد مبارکه که ما در این بین 300 هزارتومان فقط کرایه بین شهری دادیم.

خدایار ادامه داد: سال قبل در بازی ذوب آهن پزشک نبود و بازی با دو ساعت تاخیر برگزار شد و همین دیروز بازی بوشهر و بم بدلیل بارندگی با 2 ساعت تاخیر برگزار شد و هیچ اتفاقی هم نیفتاد.

خدایار : مسئولان بانوان سپاهان بویی از اخلاق نبرده اند / ناظمی هوای نور چشمی ها را دارد

وی گفت: با این وجود بچه های ما به بیات ناظر بازی زنگ زدن و هماهنگ کردند که ما گم شدیم و آدرس بدهید که حتی سرپرست سپاهان یک زنگ هم نزد که شما کجا هستید و خوش آمدی به ما بگوید.

وی ادامه داد:حالا پس از این داستان که نصف تیم به آنجا رسیده سرپرست تیم ما گفت سرپرست سپاهان من را که دید صورتش را برگرداند و به ما نگاه هم نکرد.

خدایار عنوان کرد: در این شرایط مرتب به ناظمی ( سازمان لیگ ) زنگ میزدند که آذرخش نیامده و وی هم گفته بود که اشکال نداره به محض رسیدن آنها را به درون زمین بفرستید.

وی گفت: با این وجود تیم ما با 15 دقیقه تاخیر رسید و لباس پوشیده و نپوشیده سوت بازی زده شد که من اینجا سوال دارم بازیکنی که بدنش سرد است ممکن نیست رباط پاره کند ؟

خدایار افزود: 10 دقیقه اول دروازه بان ما نمی توانست تکان بخورد و سه بار دروازه ما باز شد  و تازه تیم اصلی ما نیمه دوم وارد بازی شد.

وی اظهار داشت: نمی دانم چرا فدراسیون دنبال چنین تیمهای است و اگر می خواهد فرمالیته بازی ها را برگزار کند جام را به بم و سپاهان بدهد و تمام.

خدایار تصریح کرد: در لیگ امسال ملوان هم به این جمع اضافه شده و همه هوای این سه تیم را فقط دارند و لیگ روی این سه می چرخد که فدراسیون هوای سپاهان را دارد و داوران ، ناظران و سرپرستان نیز هوای آن دو تیم را دارند.

وی یادآور شد: تیم آذرخش با هزار مشکل و بی پولی تیم را جمع و جور می و وارد این مسابقات می شود و ما مثل سپاهان نیستیم که از بودجه دولت و بیت المال استفاده کنیم.

وی ادامه داد: با این حال برای اصفهانی ها بابت این مهمان نوازی متاسفم که موقعی زنگ می زنیم به اطلاعات این شهر وقتی می فهمند فوتبالیست هستی و با سپاهان بازی داری بلافاصله قطع می کنند و آدرس نمی دهند .

خدایار افزود: هزار بار در این چند روز زنگ زدیم و هیچکدام آدرس صحیح به ما نداده اند مگر میشود 118 شماره خوابگاه امام علی را نداشته باشد ؟

وی گفت: جالب اینجاست که بازیکنان ما وقتی به محل بازی رسیدند نگهبان مجموعه مبارکه  گفت ما اینجا خوابگاه نفری 20 هزار تومان داشتیم که تا محل مسابقه پیاده میشود رفت و نیاز نبود یکساعت و نیم سرگردان باشیم.

خدایار بیان کرد: چطور خانم عمادی نمی داند که اینجا را اجاره می دهند که این پیشنهاد را به ما نداد که خوابگاه ما تا محل مسابقه نزدیک باشد؟

وی در پایان گفت: مطمئن باشید این بلا ها را سر مابقی تیم ها در ادامه رقابت ها خواهند آورد.
 
     

        


ترند های روز