۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
در گفتگویی اتصاصی با دی اسپورت

عمادی : کم تجربگی سرپرست آذرخش عامل بروز این اتفاقات شد

شهلا عمادی : نهایت همکاری لازم را با تیم فوتبال آذرخش جهت اسکان این تیم انجام دادیم.
کد خبر: ۹۰۲۰۰
عمادی : کم تجربگی سرپرست آذرخش عامل بروز این اتفاقات شد

به " گزارش دی اسپورت " ، در پی اظهارات روز گذشته مدیرعامل باشگاه آذرخش تهران علیه سرپرست تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان ، شهلا عمادی شب شب  در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار دی اسپورت ضمن رد اظهارات رجب خدایار گفت : مجموعه باشگاه بزرگ سپاهان اصفهان همیشه و در همه حال اخلاق مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و بر آن پایبند بوده و مردم اصفهان همچون دیگر هموطنانمان مردمی مهمان نواز و خونگرم هستند.

ایشان با تأکید بر همکاری با مدیرعامل آذرخش مبنی بر اسکان بازیکنان این تیم در اصفهان اظهار داشت : آقای خدایار دو روز قبل از بازی در خصوص اسکان با من تماس گرفتند و در این خصوص اظهار نظر خواستند .

وی تصریح کرد : من خوابگاهی بسیار شیک و تمیز در سطح شهر اصفهان و مربوط به باشگاه فولاد مبارکه به ایشان پیشنهاد دادم که 40 دقیقه تا محل مسابقه فاصله داشت و حتی با مسئول این مجموعه جهت گرفتن تخفیف با توجه به خصوصی بودن باشگاه آذرخش صحبت کردم و قرار شد نفری 30 هزار تومان بابت هر شب از این تیم دریافت کند که شماره آن خوابگاه را جهت هماهنگی بیشتر برای آقای خدایار فرستادم .

سرپرست باشگاه سپاهان در خصوص اظهارات آقای خدایار در مورد خوابگاه امام علی ( ع ) که در نزدیکی محل مسابقه است هم اظهار داشت : خوابگاه های زیادی در اصفهان است که قرار نیست من شماره تلفن همه آنها را داشته باشم همانطور که آقای خدایار شماره هم خوابگاه های شهر تهران را ندارد و مجموعه نامبرده هیچ سنخیتی با باشگاه فولاد مبارکه ندارد .

عمادی در خصوص جلسه هماهنگی شب مسابقه هم اضافه کرد : جلسه ساعت 20 برگزار شد که خانم بیات ناظر فدراسیون و بازی اظهار داشتند که خانم خدایار تماس گرفته اند و با توجه به مسافت خوابگاه و محل جلسه ، نمی توانند شرکت کنند .

وی در ادامه اضافه کرد : من به خانم بیات پیشنهاد کردم که فردای بازی و با حضور خانم خدایار از پیراهن های دو تیم رونمایی شود و فرم های مربوط به بازی هم امضاء شود و عکس گرفته شود که اتفاقاً من همان شب آدرس محل مسابقه را به خانم بیات دادم که برای خانم خدایار ارسال کنند.

عمادی : کم تجربگی سرپرست آذرخش عامل بروز این اتفاقات شد

شهلا عمادی همچنین گریزی به اتفاقات روز بازی هم زد و در این خصوص اظهار داشتند : صبح مسابقه خانم بیات به من گفتند که آذرخش نیامده و مسیر را گم کرده که من بلافاصله ساعت 8:45 دقیقه جهت راهنمایی و کمک با خانم خدایار تماس گرفتم.

وی در ادامه افزود : نمی دانم خانم خدایار چی را در اسنپ سرچ کرده اند که سر از مجموعه باغ فردوس درآورده اند که هیچ تشابه اسمی با مجموعه مبارکه ندارد که موقعی این اتفاق افتاد من با راننده خودرو صحبت کردم و آدرس دقیق محل بازی را دادم و اصرار داشتم سریع تر تیم را برساند که خوشبختانه راننده مربوط اشراف کاملی بر مجموعه مبارکه داشت.

وی در ادامه افزود : با توجه به تأخیر تیم آذرخش قرار بود مسابقه برگزار نشود که من با خانم خدایار تماس گرفتم که ایشان گوشی را جواب ندادند و پس از آمدن تیم مهمان و چک شدن توسط ناظر بازیکنان آذرخش حتی 15 دقیقه گرم کردند و سپس بازی برگزار شد.

سرپرست سپاهان در ادامه اظهاراتش اضافه کرد : آقای خدایار که آنجا حضور نداشتند چرا به راحتی قضاوت می کنند و کسی حق ندارد در مورد باشگاه بزرگ و مردمی سپاهان اینطوری قضاوت کند و ایشان عواقب اظهاراتش را خود می داند و بهتر بود دختر ایشان واقعیت را به پدرشان می گفتند که در این خصوص خانم بیات ناظر فدراسیون شاهد همه اتفاقات بود.

عمادی همچنین اظهار داشت : هر مسابقه با حضور تمامی بازیکنان اصلی و ذخیره توسط ناظر چک می شود که در غیر اینصورت سوت بازی زده نخواهد شد که این قانوان در مسابقه سپاهان و آذرخش نیز رعایت شد و دو تیم با تمامی نفرات بازی را شروع کردند .

وی در پایان ضمن ابراز رضایت از عملکردش در خصو ادای حق میزبان در قبال تیم مهمان بیان داشت : به عنوان سرپرست باشگاه بانوان سپاهان هماهنگی لازم را با باشگاه آذرخش انجام دادم و چیزهای که میشنوم با واقعیت خیلی فرق دارد .


گفتگو : محمد زائری

ترند های روز