۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷
آقایان! دست از سر استقلال بردارید؛

رسول زاده : در نیم فصل ۱۰۰% تغییرات خواهیم داشت

تیم فوتبال چوکای تالش در هفته پایانی نیم فصل اول برابر تیم استقلال اهواز در ورزشگاه تختی این شهر به تساوی بدون گل رضایت داد.
کد خبر: ۹۰۲۷۴
به گزارش"دی اسپورت"، اصغر رسول زاده در خصوص بازی تیمش برابر استقلال اهواز در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : وقتی تیمی چند روز تمرینات خود را برگزار نکند و از سوی هواداران و مسئولین تحت فشار نباشد از لحاظ شرایط روحی در سطح ایده آلی قرار می گیرد و می تواند هنگام مسابقه راحت تر و بدون استرس بازی کند.

رسول زاده ادامه داد : در این بازی نیمه اول سوار بر بازی بودیم و می توانستیم در این نیمه نتیجه بگیریم و کار را به پایان برسانیم اما در نیمه دوم تیم حریف فشار‌ زیادی روی دروازه ما آورد ولی بازیکنانم در مقابل با تمرکز بالا فوتبال بازی کردند و فرصت گلزنی را به تیم حریف ندادند.

بازیکن و پیشکسوت سابق استقلال اهواز افزود : امروز از بی کس و بی صاحب بودن استقلال اهواز خیلی ناراحت شدم این را به جرات می توانم بگویم که اگر نمی توانند استقلال اهواز را نجات دهند حداقل آن را غرق نکنند مردم اهواز با این تیم ریشه دار زندگی کردند و من می دانم چه عشق و علاقه ای به این تیم دارند آقایان! کسانی که شما را به خوبی می شناسم دست از سر این تیم بردارید.

سرمربی چوکای تالش در خصوص داوری نیز بیان داشت : چون سر رشته ای از داوری ندارم نمی خواهم بیش تر در مورد آن صحبت کنم داور جاهایی از بازی را مدیریت و جاهایی اشتباهاتی هم برای هر دو تیم داشت و در کل صحنه هایی نبود که در آن اشتباه کند و تاثیری در روند بازی داشته باشد.

او در خصوص اینکه آیا در نیم فصل تغییراتی در چوکا ایجاد می شود و بازیکنی را جذب خواهند کرد بیان داشت : صد در صد در تیم تغییرات خواهیم داشت آن بازیکنانی هم که نمی خواهند یا نمی توانند با ما باشند به راحتی می توانند از جمع ما جدا شوند و بابت زحماتی که برای تیم کشیده اند کمال تشکر را دارم البته سعی می کنیم تمام بازیکنان را در تیم نگه داریم.

وی اضافه کرد : تیم چوکا را فقط شکری نماینده مردم تالش در مجلس حمایت می کند و هزینه های تیم را متقبل می شود و سهم بیشتری در حمایت از تیم چوکا دارد و دوست دارد که با موفقیت تیم مردم تالش را خوشحال شوند من نیز امیدوارم در نیم فصل دوم مسئولینی که قول داده اند به قول هایشان عمل کنند و اگر این اتفاق رخ دهد تیم ما می تواند مدعی صعود باشد.

او در پایان گفت : از مهمان نوازی هواداران و لیدرهای باشگاه استقلال اهواز تشکر می کنم که به عنوان یک استقلالی حرمت من را نگه داشتند و به تیمم به عنوان یک میهمان توهینی نکردند.
ترند های روز