۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰
چوکا تیمی شایسته و بانظمی می باشد؛

خوش ذات : جو مسمومی بر فوتبال خوزستان حاکم شده است

سرمربی استقلال اهواز گفت : تحریکات برخی افراد حول باشگاه استقلال باعث شده حواشی زیاد شود.
کد خبر: ۹۰۲۷۵
به گزارش"دی اسپورت"، علی خوش ذات پس از پایان بازی تیمش برابر چوکای تالش در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : همانطور که می دانید استقلال اهواز در هفته های اخیر در شرایط وحشتناکی قرار داشت و با این شرایط پا به بازی با چوکای تالش گذاشتیم شرایط برگزاری بازی امروز را با کمک هواداران و کادرفنی مهیا کردیم تا بتوانیم این مسابقه را برگزار کنیم.

خوش ذات ادامه داد : در نیمه اول برابر تیم‌ صدرنشین شایسته گروه بازی برابری را انجام دادیم در ۱۵ دقیقه اول تیم چوکا بهتر از ما بود اما بعد از ۱۵ دقیقه اول بازی را کنترل کرده و موقعیت گلزنی خلق کردیم.

او افزود : در نیمه دوم کاملا بازی یک طرفه ای را شاهد بودیم و حتی به دو گل کاملا صحیح دست یافتیم که داور آن دو گل را مردود اعلام کرد غیر از این دو گل یک پنالتی و یک اخراج از داور طلبکار هستیم اگر قرار است من به علت یک اعتراض کوچک‌ چهار جلسه محروم شوم و تیمم سه بر صفر بازنده شود و میلیون ها هوادار مورد ظلم قرار بگیرند پس با این داور و ناظری که اشتباه می کنند چه باید کرد؟ به چه شکلی باید جریمه شوند ؟

سرمربی استقلال اهواز اضافه کرد : متاسفم که به یک امتیاز بازی بسنده کردیم از این مسئله ناراحتیم چرا که برد حق ما بود به هر حال به تیم حریف بابت پیروزی و نظمی که داشتند تبریک می گویم و انشا الله که در ادامه راه موفق باشند.

خوش ذات در خصوص بازی فولادنوین که با رای کمیته انضباطی سه بر صفر به نفع فولادنوین اعلام شد بیان داشت : داور و ناظر بازی می تواند گزارش بازی را هر طور که می خواهد تنظیم کند اما انسان باید وجدان داشته باشد تا پس از انجام کاری پیش وجدان خود راحت باشد چطور می شود که ابروی بازیکن من در بازی شکافته شود و به بازیکن حریف اخطار یا تذکری داده نشود و من نیز به علت اعتراض به این موضوع اخراج شوم روی سکو به من حمله شود و در نهایت محروم شوم و تیمم بازنده شود کجا دیدید یا شنیدید که علی خوش ذات از زمان حضورش در فوتبال تا الان محروم شده باشد جالب است در گزارش بازی درج شده تماشاگران دو تیم وارد زمین شدند پس چه جور می شود هواداران تیم مقابل وارد زمین شده اما نتیجه سه بر صفر به ضرر ما اعلام شده است چرا ناظر بازی در گزارشش نبود ۳۰ دقیقه ای نیروهای امنیتی را اشاره نکرده است ؟ چرا به این موضوع اشاره نکرده که مجوز برگزاری بازی را بدون نیروهای انتظامی صادر کرده است ؟ ما به دنبال حق مان هستیم و به کمیته استیناف نیز اعتراض کرده ایم.

ایشان در خصوص اینکه تغییراتی از لحاظ نفری و بازیکن در تیمش ایجاد خواهد کرد یا خیر گفت : با تمام امید و آرزو به تیم برگشتم تا الان نیز صبر کرده ام اما باید بگویم که جو مسمومی بر فوتبال خوزستان حاکم است آنقدر حواشی حول این تیم ایجاد شده است تحریکاتی را انجام داده اند که این تیم تمام دفاع وسط های خود را از دست داده است مگر می شود از یک تیم ۲۵ نفره ۱۳ بازیکن از آن جدا شود!؟ چرا باید مدیر ، بازیکن یا عوامل سابق باشگاه برای اینکه در حال حاضر کنار تیم نیست بخواهد با تحریکات خود این تیم نتیجه نگیرد اما این تفکر خوب نیست و باید این شرایط در حول باشگاه استقلال اهواز تغییر یابد.

خوش ذات ادامه داد : زمزمه هایی مبنی بر اینکه شخصی یا گروه جدیدی خواهان و علاقه مند به خرید باشگاه استقلال اهواز وجود دارد و امیدوارم که این زمزمه ها به واقعیت تبدیل شود و ایشان با خرید باشگاه به تیم کمک کرده تا چند بازیکن را در جهت تقویت تیم جذب نماییم و مشکلات مالی بازیکنان نیز برطرف شود.
ترند های روز