۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۸
شهرداری بندرعباس چشم به ضدحملات دوخته بود؛

نادریان : به بازیکن با کیفیت نیاز داریم

سرمربی نفت و گاز گچساران معتقد است که تیمش می توانست با گل های زیادی برابر شهرداری بندرعباس به پیروزی دست یابد.
کد خبر: ۹۰۲۷۶
به گزارش"دی اسپورت"، یوسف نادریان پس از پایان بازی با شهرداری بندرعباس در گفتگو با خبرنگار ما گفت : می دانستیم که تیم شهرداری بندرعباس برای کسب یک امتیاز بازی پا به میدان خواهد گذاشت و صرفا تاکتیک دفاعی را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

نادریان ادامه داد : شهرداری بندرعباس در این بازی چشم به ضد حملات داشت درصد مالکیت توپ در نیمه اول ۷۰ به ۳۰ به سود تیم نفت و گاز بود و اگر در نیمه اول به گل اول دست می یافتیم می توانستیم گل های بیشتری نیز به ثمر برسانیم.

سرمربی نفت و گاز افزود : در نیمه دوم پس از گلی که به ثمر رساندیم چند موقعیت گلزنی را بدست آوردیم و می توانستیم با تبدیل کردن موقعیت های بدست آمده تفاضل گل مان را افزایش دهیم.

نادریان در خصوص عملکرد تیم داوری بیان داشت : در نیمه اول بر اینکه روی بازیکنی ما در محوطه خطای پنالتی رخ داد شکی نیست در خصوص پنالتی که در نیمه دوم نیز گرفته شد با توجه به اینکه از صحنه دور بودم نمی توانم اظهار نظری داشته باشم اما فکر می کنم باید پنالتی را در نیمه اول اعلام می کردند و اگر در نیمه اول پنالتی اعلام می شد استرس و فشار از روی ما برداشته می شد و می توانستیم راحت تر فوتبال بازی کنیم.

او در خصوص تغییرات احتمالی در تیمش در نیم فصل دوم اظهار کرد : تیم مان نقاط ضعفی دارد و نمی توان این موضوع را کتمان کرد ما در خط دفاعی و هجومی نیاز به بازیکن داریم بازیکنی که با کیفیت بوده و علاوه بر کمک به تیم انتظارات ما را برآورده کند.

وی در پایان گفت : شرایط در نیم فصل دوم سخت است چرا که باید ۷ بازی در خارج از خانه و ففط ۵ بازی در داخل خانه انجام دهیم اما با این حال امیدوارم با تقوبت تیم بتوانیم به لیگ یک صعود کنیم.
ترند های روز