۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰
فوتبال بدون تماشاگر جذابیتی ندارد؛

علیزاده : امیدوارم با نادریان خاطرات خوش گذشته را تکرار کنیم

بازیکن نفت و گاز گچساران گفت : تمام توان و تلاش خود را برای موفقیت تیم و شهرش به کار خواهد بست.
کد خبر: ۹۰۲۷۸
به گزارش"دی اسپورت"، فرشید علیزاده پس از بازی با شهرداری بندرعباس در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : بازی امروز بازی ۶ امتیازی و سختی بود در این بازی چند بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم اما خدا را شکر توانستیم با حمایت هواداران پرشورمان امتیاز کامل این بازی را بدست بیاوریم.

علیزاده ادامه داد : امیدوارم این روند را ادامه دهیم تا به صدر جدول مسابقات برسیم.

بازیکن نفت و گاز گچساران در خصوص داوری این بازی بیان داشت : در نیمه اول خطای صد در صد پنالتی رخ داد در نیمه دوم نیز صاحب یک ضربه خطای پنالتی کاملا درست شدیم و توانستیم از این موقعیت استفاده کرده و به گل دست یابیم و بازی را در نهایت با پیروزی به پایان برسانیم.

او اضافه کرد : تمام توانم را برای موفقیت تیم و شهرم می گذارم و دوست دارم این تیم به جایگاه اصلی خود بازگردد چرا که واقعا جای نفت و گاز در رقابت های لیگ یک خالی است.

علیزاده بیان داشت : همه بازیکنان تیم بازیکنانی در سطح لیگ یک هستند کادرفنی قبلی زحمات زیادی را برای تیم کشیدند اما به هر حال شرایط مدنظر مهیا نشد امیدوارم‌ در این فصل با کمک هواداران و کادرفنی جدید به لیگ‌ یک صعود کنیم و خاطرات خوش چند فصل قبل را با نادریان تکرار کنیم.

وی در پایان گفت : فوتبال بدون تماشاگر لذت و جذابیتی ندارد و دوست دارم در بازی های خانگی ورزشگاه مملو از تماشاگر شده تا بتوانیم با کمک یکدیگر حریفان را شکست دهیم.
ترند های روز