۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۹
مسئولان فقط وعده های توخالی می دهند؛

داوود نظرمحمدی : نمی دانم در تیم چه خبر است!

سرمربی شهرداری فومن به شدت از قضاوت داوران در مسابقات لیگ دو گلایه مند بوده و معتقد است باید عدالت در قضاوت آنان رعایت شود.
کد خبر: ۹۰۳۳۹
به گزارش"دی اسپورت"، داوود نظرمحمدی پس از پایان بازی تیمش با نفت امیدیه در گفتگو با خبرنگار ما گفت : اگر ما ۱۰ گل می زدیم داور کاری می کرد که ما گل های ۱۱ تا ۱۳ را نیز بخوریم!! ما با هزار بدبختی و بی پولی خودمان را به امیدیه رساندیم و وقتی داوره با ما این کارها را انجام می دهند ترجیح می دهیم درون این فوتبال نباشیم.

نظرمحمدی ادامه داد : همه مردم ایران مشکلات تیم ما را می دانند وقتی با اتوبوس خودمان را به امیدیه برسانیم معلوم است که خستگی در تن بازیکنانم جا بماند و نتوانند فوتبال شادابی را به نمایش بگذارند.

سرمربی شهرداری فومن افزود : متاسفانه مسئولین شهر فومن هیچ کاری برای این تیم نمی کنند و مورد حمایت خود قرار نمی دهند و فقط وعده های پوچ و توخالی به ما می دهند نمی دانیم چه کار کنیم و مشکلات مان را با چه کسی در میان بگذاریم.

او در خصوص اینکه تغییراتی در نیم فصل دوم در تیمش ایجاد خواهد کرد گفت : من نمی دانم در این تیم چه خبر است! و چه اتفاقی خواهد افتاد اصلا مسئول این تیم کیست؟ و چیزی فعلا نمی دانم.

نظرمحمدی اضافه کرد : پرداختی ما به بازیکنان صفر بوده و هیچ پرداختی به بازیکنان نداشتیم.

وی در خصوص تیم حریف نیز بیان داشت : تیم نفت امیدیه تیم خوبی است و تعجب می کنم که چرا در این رده جدول قرار دارد امروز روز بد ما بود و داوری نیز ما را خیلی اذیت کرد اگر این عوامل مانع ما نمی شد نتیجه این چنینی رقم نمی خورد بالاخره داوری هم در نتایج تاثیرگذار است.
ترند های روز