۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷
حواشى كنفرانس جنجالى سرمربی مس؛

دست نشان : دلم خواست گرائيلى روى نيمكت بنشيند

کنفرانس خبری نادر دست نشان سرمربی مس کرمان پس از پایان بازی با فجرسپاسی شیراز به جنجال کشیده شد‌.
کد خبر: ۹۰۳۴۴
به گزارش"دی اسپورت"، كنفرانس خبرى نادر دست نشان در پايان بازى اين تيم مقابل فجرسپاسى شیراز جنجالى شد كه در ادامه بخشى از آن را مى خوانيد :

در این کنفرانس خبری نادر دست نشان در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه گفته می شود ارتباط دوستی با پدر سجاد گرائیلی و جادوگری او باعث شده پسرش در نیمکت و لیست بازیکنان دعوت شده تیم مس در هر بازی باشد گفت : سوال شما بو دارد! این موضوع اصلا توضیحی ندارد! دیروز تیم جوانان باشگاه مس بازی رسمی داشت و عرفان رشیدی بازیکن این تیم امروز نیز بدون استراحت روی نیمکت ما نشست چرا که قانون فوتبال به من اجازه می دهد از بازیکنان جوانان و امید استفاده کنم البته نباید جواب شما را بدهم! چون من خودم می خواهم جواب می دهم که دیگر از این سوالات نکنید چرا که همین‌ مسائل تیم مس را به حاشیه می برد.

دست نشان ادامه داد : اصلا برایم مهم نیست که در فضای مجازی و رسانه راجب این موضوع چه می گویند.

وی در پاسخ به صحبت خبرنگار سوال کننده که گفت جوابی که شما دادید جواب سوال من نیست گفت : دهانت را ببند! به شما هیچ ربطی ندارد که سجاد گرائیلی روی نیمکت می نشیند.

او خطاب به خبرنگار سوال کننده گفت : سه سال پیش همین سجاد گرائیلی در تیم لیگ برتری ماشین سازی زمانی که هدایت آن بر عهده فرهاد کاظمی بود عضویت داشت چرا در این مورد چیزی نمی گویید و نمی نویسید!؟ آن زمان او ۱۶ سال داشت و در ۳ مسابقه برای تیمش بازی کرد علیرضا دهقانی کسی که در برنامه فوتبال یک آیتم در حاشیه را تدوین می کند برای اینکه با تیم پرسپولیس پاکدشت قرارداد دارد راجب آن زمان چیزی نمی گوید اما شما که اهل کرمان هستید به این مسئله ورود می کنید! و گول می خورید ، اگر مرد هستید راجب آن زمان چیزی بنویسید یا از فرهاد کاظمی سوال کنید!

سرمربی مس ادامه داد : برای اینکه سجاد گرائیلی امروز در تیم امید باشگاه مس بازی داشت رضا نصری را جایگزین وی کردیم اگر قرار بر استفاده ما از جادوگری باشد چرا به سجاد گرائیلی اجازه حضور در تیم امید را دادیم چرا با حضور او ۳ بازی را بردیم یک بازی را باختیم و یک بازی را مساوی کردیم اما در نبود سجاد گرائیلی ۴ بازی را بردیم یک بازی را باختیم و یک بازی را مساوی کردیم این چه جور جادوگری است؟ به دنبال چه چیزی هستید ؟ از تیم شهرتان دفاع کنید سجاد گرائیلی چون جوان است روی نیمکت می نشیند تا تجربه کند.

او در خصوص اینکه اصلا به سجاد گرائیلی بازی نرسیده است تا تجربه ای کسب کند گفت : دلم خواسته است که روی نیمکت باشد اما بازی نکند!