۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷

حمزه‌لو: اگر سنگ اندازی نشود تیم در کرج می ماند

تیم اکسین البرز با تغییر مالکتیش، نامش را هم به گل ریحان تغییر داد تا اینگونه یکی از عجیب ترین نام‌های لیگ یکی رقم بخورد.
کد خبر: ۹۰۳۹۲
به گزارش «دی اسپورت»، در چند سال اخیر تیم‌هایی با نام عجیب در مسابقات لیگ یک حاضر شدند تا شاهد اتفاقات جالبی باشیم. از خونه به خونه بابل گرفته تا گل گهر سیرجان و نود ارومیه که این روزها در لیگ یک حضور دارند و برای موفقیت می‌جنگند. در تازه‌ترین تصمیم هم اکسین البرز به نام گل ریحان تغییر نام داده و زین پس با این نام در لیگ یک حضور پیدا می‌کنند.


حمید حمزه‌لو، مدیرعامل این باشگاه در خصوص تغییر نام تیمشان گفت: مالکیت باشگاه چند ماه قبل تغییر یافت و ما از زیر مجموعه اکسین بیرون آمدیم و به شرکت گل ریحان واگذار شدیم. مسئولان این شرکت هم دوست داشتند به دلیل بحث برند سازی اسم گل ریحان را جایگزین اکسین کنند و شرط آمدنشان همین بود.

وی در خصوص نحوه فعالیت این شرکت گفت: گل ریحان در صنعت کشاورزی فعالیت می‌کند و در این حوزه برند بزرگ و بسیار خوبی دارند. استنباط و دلایل خاص خود را داشتند که اسم گل ریحان را بر روی تیم بگذارند. از طرفی گل هم به کشاورزی مربوط می‌شود و هم به فوتبال. هم‌چنین مسئله اعتقادی هم وجود دارد و ریحان اسم دیگر حضرت زهرا (س) است.

حمزه‌لو درباره ادامه فعالیتشان در استان البرز نیز گفت: این شرکت برای استان البرز نیست اما دوست داریم اگر سنگ اندازی نشود اینجا بمانیم. مسئولان استانی حمایت لازم را از ما نمی‌کنند. اگر همه چیز اوکی شود و به باشگاه ضربه نزنند در خدمت مردم استان البرز خواهیم ماند.