۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶
اختصاصی دی اسپورت

جدیت رئیس در پیشرفت فوتبال بانوان بوشهری

محمد نجفی همواره تلاش و پیگیری های مستمری طی ماه های اخیر برای شرکت و موفقیت تیم فوتبال بانوان بوشهری در لیگ برتر انجام داده است .
کد خبر: ۹۰۴۰۱
جدیت رئیس در پیشرفت فوتبال بانوان بوشهری

به " گزارش دی اسپورت " ، محمد نجفی رئیس هئیت فوتبال بوشهر سالهاست که در فوتبال این استان حضور پررنگی داشته و پیشرفت سریع فوتبال بوشهر مدیون زحمات ایشان و سایر همکارانش می باشد .

وی که به خوبی از زیر و بم فوتبال آشنایی دارد از مدیران توانمند این رشته ورزشی در استان بوشهر می باشد که حضوری فعال و رو به جلو دارد.

ایشان در فوتبال بانوان نیز طی سالهای اخیر این رشته را از حالت رکود خارج نموده تا بانوان شایسته بوشهری با دلگرمی بیشتری به این رشته ورزشی روی آورند که از جمله می توان به فعال بودن مدارس فوتبال اشاره کرد.

جدیت رئیس در پیشرفت فوتبال بانوان بوشهری

حضور فعال تیم فوتبال بانوان بوشهر در لیگ برتر طی سالهای اخیر در سایه زحمات و تلاش های مستمر رئیس هئیت فوتبال بوشهر بوده که برای احقاق بانوان این استان پای ایشان به فدراسیون فوتبال هم باز شد.

نجفی برای پشتیبانی مالی از تنها تیم لیگ برتری فوتبال بانوان جلسات متعددی با مسئولین پارس جنوبی برگزار کرده تا این قشر از فوتبال استان بدون دغدغه به فعالیت خود ادامه دهند.

مدیر دلسوز فوتبال بوشهر روز بازی با شهرداری بم از هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان کشور با شور و حرارت خاصی بانوان فوتبالیست را جمع کرد و به آنها امید و دلگرمی می داد و با توجه به لغزنده بودن چمن ورزشگاه بدلیل بارندگی شب قبل بازی نیز تمام تلاش خود را جهت مهیا کردن زمین مسابقه انجام داد تا این مسایقه به خوبی به پایان برسد.

مهم نتیجه بازی نیست بلکه آن دلسوزی و حمایت های مدیران عاشق است که از این باخت ها پلی برای موفقیت آینده می سازند که امیدواریم این روند در سال های بعد هم ادامه داشته باشد و همه مدیران ورزشی و غیر ورزشی افراد دلسوزی همچون محمد نجفی را الگو قرار داده تا شاهد موفقیت در تمامی عرصه ها باشیم .

ترند های روز