۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
بازگشت قهرمان به خانه

پیش بازی دیدار تیمهای شهرداری بم و پالایش گاز ایلام

در دیگر دیدار حساس هفته دوم لیگ برتر بانوان کشور تیم فوتبال شهرداری بم در خانه از تیم فوتبال پالایش گاز ایلام پذیرایی خواهد بود .
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۰۴۳۴
به " گزارش دی اسپورت " ، هفته دوم لیگ برتر بانوان کشور صبح فردا و از ساعت 10 با دیدار حساس تیمهای شهرداری بم و پالایش گاز ایلام در ورزشگاه فجر شهر بم پیگیری خواهد شد.

شهرداری بم مدافع عنوان قهرمانی در حالی به مصاف تیم سخت کوش پالایش گاز ایلام خواهد رفت که در هفته نخست این دیدارها در یک زمین لغزنده و با ارائه بازی کاملاً هجومی موفق شد میزبان خود پارس جنوبی بوشهر را با 7 گل شکست دهد.

بازگشت قهرمان به خانه

بمی ها با جذب الهام انصاری ، زهرا خواجوی ، زهرا سربالی و بازگشت عاطفه رمضانی از بند مصدومیت شروعی مقتدرانه داشته و قصد دارد این روند خود را ادامه دهد و قطعاً به هیچ چیز جز برد مقابل تیم ایلامی فکر نمی کند.

پالایش گاز ایلام هم که همیشه نشان داده تیمی سخت کوش و جنگنده است و به سختی به تیمی باج خواهد داد به دنبال کسب حداقل یک امتیاز از آوردگاه بم خواهد بود تا لیگ را به خوبی شروع کرده باشد .

ایلامی ها در حالی به مصاف شهرداری بم خواهند رفت که در نخستین دیدار خود در خانه با یک برد خفیف با نتیجه 2 بر 1 از سد تیم همیاری ارومیه عبور کردند تا با این برد در مقابل بمی ها با روحیه ای مضاعف به میدان بروند .

شاگردان مرضیه جعفری مربی با دانش بمی ها در تمامی خطوط با داشتن نفرات تأثیر گذار با برنامه و با هدف فوتبال بازی خواهند کرد و قطعاً پالایش گاز ایلام در این دیدار روز سختی مقابل عنوان مدافع قهرمانی خواهد داشت .

بازگشت قهرمان به خانه

بازیکنان تأثیر گذار :

همانطور که اشاره کردیم شهرداری بم در تمامی خطوط از بازیکنان باکیفیت برخوردار است ولی قطعاً کادر فنی ایلامی ها روی زهرا قنبری ، مونا حمودی ، کویستان خسروی ، سمیه اسدیان ، زهرا سربالی و عاطفه رمضانی حساب ویژه ای باز خواهد کرد و در آنسوی میدان در تیم پالایش گاز نیز حدیث بساط شیر ، کوثر عنبری ، فاطمه حسینی نژاد و عاطفه ایمانی از بهترین های این تیم خوب و سختکوش محسوب میشوند .

ترند های روز