۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۹
یادداشت روز؛

شکایت آقای مدیر از فوتبال يک برای پاک کردن صورت مساله

مدیرکل اداره ورزش و جوانان شهرستان تالش از انعکاس مشکلات ورزشگاه پوریای ولی تالش در برنامه زنده تلویزیونی ناراحت شده است!!
کد خبر: ۹۰۴۴۲
به گزارش "دی اسپورت"؛ روز جمعه گذشته "۱۶ آذر" شاهد پخش آیتمی از برنامه فوتبال ۱ شبکه ی ورزش پیرامون آخرین وضعیت تیم فوتبال چوکای تالش بودیم.سبزپوشان چوکا پس از چند فصل در جا زدن در لیگ دسته سوم فصل گذشته موفق به صعود به لیگ دسته دوم شدند و این بهانه ای شد برای هر چه داغ تر شدن تنور فوتبال در قلعه عقاب ها.

بدون شک نفس پرداختن به تیم فوتبال چوکای تالش به عنوان یکی از تیم های ریشه دار فوتبال ایران که این روزها در سطح سوم فوتبال ایران(لیگ دسته دوم) حضور دارد امر پسندیده ای است که توسط دست اندرکاران برنامه فوتبال ۱ مورد توجه قرار گرفت با این حال این همه ماجرا نبود.

در بخشی از گزارش برنامه فوتبال ۱ پیرامون تیم فوتبال چوکای تالش گزارشگر این برنامه به وضعیت اسفناک استادیوم پوریای ولی پرداخت که ظاهرا این موضوع به مذاق مدیر کل ورزش و جوانان شهرستان تالش خوش نیامد تا وی برای فرار از مشکلات این استادیوم فرسوده روی به شکایت از گزارشگر برنامه بیاورد.

این در شرایطیست که استادیوم پوریای ولی تالش از مشکلات متعددی رنج می برد.نداشتن سرویس بهداشتی مناسب،نبود جایگاه خبرنگارانی که در شان خبرنگاران منطقه باشد،عدم وجود جایگاه مناسب برای ناظر مسابقه،استاندارد نبودن ابعاد زمین مسابقه تنها گوشه ای از مشکلات استادیومی است که روزگاری قلعه عقاب های فوتبال ایران محسوب می شد.

آنچه مسلم است شکایت و تهدید نمی تواند راه حل مناسبی برای بر طرف کردن مشکلات فوق باشد.تیمی در قواره چوکا که این روز ها از مدعیان صعود به لیگ دسته اول محسوب می شود یکی از ابتدایی ترین ملزومات حضور در لیگ دسته اول یعنی استادیوم استاندارد را در اختیار ندارد.در شرایطی که هواداران تالشی رویای صعود به لیگ یک را در سر می پرورانند یکی از اولویت های مسئولین ورزشی تالش باید تجهیز استادیومی باشد که مشکلات و نقیصه های فراوانی دارد.شکایت و تهدید اصحاب رسانه فقط جنبه پاک کردن صورت مساله را دارد و در بلند مدت نمی تواند برای فوتبال تالش ثمره ای به همراه داشته باشد.
ترند های روز