۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵
پیش بازی پرسپولیس پاکدشت - آلومینیوم اراک

پاکدشتی ها بدنبال قهرمانی در نیم فصل رویایی

شاگردان فرهاد کاظمی صدرنشین لیگ دسته اول کشور برای حفظ جایگاه خود در دیداری حساس در ورزشگاه خانگی خود به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت.
کد خبر: ۹۰۴۴۸
به گزارش"دی اسپورت" ، در یکی از حساسترین دیدارهای هفته هفدهم دو تیم سرخپوشان پاکدشت و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۴ در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم خواهند رفت.
سرخپوشان تیم متمول و پرمهره لیگ با هدایت فرهاد کاظمی نتایج خوبی کسب کرده که ماحصل آن صدرنشینی لیگ یک و به عنوان یکی از مدعیان اصلی صعود نیز شناخته شده اند.

پاکدشتی ها در حالی به مصاف تیم اراکی خواهند رفت که در هفته شانزدهم در دیدار بزرگ هفته در بوشهر موفق شدند شاهین را با نتیجه ۲ بر ۱ شکست داده تا به یک برد بسیار ارزشمند دست پیدا کنند و با روحیه ای دو چندان به جنگ آلومینیوم سازان بروند.

اما تیم اراکی علیرغم ریخت و پاش های فروان در جذب بازیکن با محمد ربیعی نتایجی که هواداران انتظار داشتند نگرفت تا اینکه در هفته شانزدهم با تساوی خانگی ۱ بر ۱ مقابل بادران چوب خط این مربی نیز پر شد و از این تیم صنعتی جدا شد.

بررسی خطوط دفاعی و حمله تیم :

سرخپوشان پاکدشت تیم تک باختی لیگ عملکردی خوب در خط دفاعی و حمله لیگ داشته ولی بنظر میرسد آنها در نیم فصل دوم خط دفاعی خود را مستحکم خواهند کرد تا با قدرت بیشتری رقابت ها را ادامه بدهند.

شاگردان کاظمی در خط دفاعی ۱۲ گل دریافت کرده اند و در فاز هجومی آمار به مراتب بهتری داشته اند و موفق شدند ۲۹ گل به ثمر رسانده اند.

اما اراکی ها تا حدودی در این دو خط بالانس هستند که با ۱۴ گل خورده و ۱۶ گل زده آمار رضایت بخشی برجا نگذاشته اند و مدیران این تیم قطعاً در نیم فصل دوم برنامه خاصی بر برگرداندن تیم به روال عادی خود خواهند داشت.

جایگاه دو تیم در جدول :

سرخپوشان پاکدشت در ۱۴ دیدار قبلی خود موفق به کسب ۲۹ امتیاز شده اند تا در جایگاه نخست قرار بگیرند و دو امتیاز با گل گهر اختلاف داشته باشند که سعی خواهند کرد این مهم را حفظ کنند.
آلومینیوم اراک نیز در ۱۴ بازی انجام داده خود ۲۳ امتیاز کسب کرده و در جایگاه ششم قرار گرفته است که برد در این دیدار می تواند آنها را به جمع مدعیان اضافه کند.

کوبل داوری :

این دیدار حساس را آقای سعاد وفا پیشه سوت خواهد زد که در امر داوری آقایان کوروش کریمی ، هیوا بهمنی ، وحید صالحی ایشان را همراهی خواهند کرد و ناظر داوری نیز البرز حاجی پور خواهد بود