۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹
پیش بازی قشقایی شیراز و شهرداری تبریز؛

قشقایی مجددا مدعی صعود می شود؟

قشقایی شیراز برای صعود به رده های بالایی جدول نیاز مبرمی به سه امتیاز دیدار خانگی مقابل شهرداری تبریز خواهد داشت.
کد خبر: ۹۰۴۴۹
به گزارش"دی اسپورت" ، در دیگر دیدار هفته پایانی نیم فصل اول لیگ دسته یک کشور تیم فوتبال شهرداری تبریز از ساعت ۱۴ در ورزشگاه خانگی اش میزبان قشقایی شیراز خواهد بود.

دو تیم در لیگ امسال نتایج خوبی کسب کرده اند و با وجود مشکلات مالی با رائه بازیهای قابل قبول به هواداران خود را تا حدودی راضی نگه بدارند.

شهرداری تبریز تیمی که به سختی مقابل حریفان گردن کلفت خود شکست میخورد در هفته شانزدهم نمایشی خوب مقابل اکسین البرز داشت که گرچه با نتیجه ۲ بر ۱ بازی را واگذار کرد ولی هیچ چیز از ارزشهای فنی شاگردان جعفری کم نشد تا این تیم برای جبران این شکست در دیداری خانگی به مصاف قشقایی شیراز برود.

اما تیم دیار ایل قشقایی برای صعود به رده های بالایی جدول می بایست از نرده بان شهرداری چی ها بالا برود تا خود را به جمع مدعیان صعود برساند و بدنبال کسب سه امتیاز کامل این دیدار خواهد بود.

این تیم خوب شیرازی در هفته هفدهم در خانه گرچه به سختی با یک گل از سد کارون اروند خرمشهر گذشت ولی این سه امتیاز عاملی شد تا آنها با روحیه مضاعف آخرین دیدار خود را در نیم فصل برگزار کنند.

بررسی خطوط دفاعی و حمله دو تیم :

شهرداری چی ها عملکردی خوب در این دو خطوط نداشته اند که در خط دفاعی ۲۰ گل خورده در جلوی نام آنها ثبت شده و در فاز هجومی نیز ۱۴ گل وارد دروازه حریفان خود کرده اند.

قشقایی شیراز نیز در این دو خط عملکردی یکسان داشته که در خط دفاعی ۱۵ بار دروازه خود را باز شده دیده اند ودر فاز هجومی نیز ۱۶ بار موفق به امر گلزنی شده اند که بنظر میرسد این دو تیم نیاز مبرم به به یک مهاجم ششدانگ دارند.

کوبل داوری :

این دیدار را آقایان محمدرضا مهرگان به کمکهای حامد تازه پور ، محمد سینا عنایی و حامد سیری قضاوت خواهند کرد که ناظر داوری این دیدار نیز آقای اصغر بیاتی می باشد.