۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸
اختصاصی دی اسپورت

حسن زاده در اندیشه درخشش دوباره

هدیه حسن زاده بازیکن شایسته تیم فوتبال همیاری ارومیه علیرغم مصدومیت در دوبازی تیمش نمایشی قابل قبول ارائه داد و نقشی بسزا در برد روز گذشته تیمش داشت .
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۰۵۱۹
حسن زاده در اندیشه درخشش دوباره



به گزارش "دی اسپورت " ، هدیه حسن زاده ملقب به آچار فرانسه همیاری ارومیه در فصل قبل با درخششی خیره کننده نظرها را به سوی خود جلب کرد و با به ثمر رساندن 18 گل و 7 پاس گل از سوی مریم آزمون به تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان نیز دعوت شد .

گرچه این بازیکن در اردوی تیم ملی با مصدومیت روبرو شد تا ملی پوشان را ترک کند ولی پس از مدتی طی کردن مراحل درمانی به شرایط ایده آل برگشت و در طول مدت مصدومیت چند پیشنهاد خوب خارجی از جمله لیگ دو آلمان داشت که بدلیل مشکلاتی از حضور در این کشور سر باز زد.

شماره 10 ارومیه که توانایی بازی در خطوط مختلف زمین را دارد در لیگ امسال در دوبازی گذشته بدلیل مصدومیت جزیی فقط دو نیمه به میدان رفت تا تیمش صاحب یک باخت و برد شود .

هدیه حسن زاده در دیدار روز گذشته همیاری مقابل خلیج فارس شیراز از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفت و گلهای اول و دوم تیمش را به ثمر رساند و در ادامه یک پاس گل نیز داد تا در حضور یک نیمه ای نقش بسزایی در برد تیمش داشته باشد .

مهاجم روز گذشته همیاری در نیمه دوم بدلیل مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد تا نگرانی کادر فنی در خصوص ستاره تیمشان دو چندان شود و خیلی امیدوارند با بهبودی این بازیکن بتواند همیاری را در مقابل شهرداری سیرجان در دیداری حساس همراهی کند .