۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰

آتش اختلافات دست نشان و مکی زاده شعله ور شد

اختلاف شدید بین دست نشان و مکی زاده ظاهرا قرار نیست پایان یابد و برعکس، این آتش روز به روز در اطراف تیم مس فراگیرتر می‌شود.
کد خبر: ۹۰۵۳۷
به گزارش"دی اسپورت" و به نقل از کرمان ساکر رسانه محلی استان کرمان ، تیم مس از همان ابتدای فصل تحت تاثیر یک اختلاف قرار داشت و نادر دستنشان و مجید مکی زاده هیچگاه حاضر به آتش بس قلبی نشدند تا تیم مس را از این آرامش منتفع کنند. هر دو با خصوصیات اخلاقی خاص و لجبازی‌های بی پایان، حواشی داخلی و گاها نا‌ امیدکننده ای را کلید زدند که در برخی بازی‌ها این مس بود که به بلای بی تمرکزی دچار شد و امتیازات حساسی مثل بازی با نود ارومیه و البته هفته‌های گذشته از دست داد.

یک بار علی قرایی سعی کرد تیم مس را از این جدال دور نگه دارد و بعد از تساوی با نود ارومیه به مجید مکی زاده اعلام کرد که برای مدتی کمتر در اطراف تیم حضور داشته باشد، اما مکی زاده در انتصابی جالب توجه چند روز بعد به عنوان رییس آکادمی باشگاه منصوب شد.

اما در این بین شاید کمتر کسی به اندازه فرزاد حسینخانی نگران اختلاف سرمربی مس و دوست بسیار نزدیکش بود؛ حسینخانی کاپیتان مس و مجری دستورات دست نشان در مس است که با مجید مکی زاده ارتباط بسیار نزدیکی دارد و برخی معتقد بودند که میانجی گری حسینخانی می‌تواند این غائله را ختم به خیر کند. اتفاقا بعد از پیروزی در خرمشهر که با صدرنشینی مس همراه بود، حسینخانی چنین نقشی میان دستنشان و مکی زاده ایفا کرد و به نظر می‌رسید این اختلاف پایان یافته است.

اما صحبت‌های دست‌نشان در کنفرانس‌های پس از بازی هیچ نشانی از پایان اختلافات نداشت. او غیرمستقیم به مکی زاده حمله می‌کرد و حدس زدن کدهای سرمربی مس کار چندان سختی نبود؛ دست نشان از عامل تحریک برخی بازیکنان صحبت می‌کرد که دیگر همه می‌دانستند سرمربی مس چه کسی را مورد خطاب و آماج حملاتش قرار می‌دهد.

با این حال بعد از بازی مس مقابل بادران اتفاقات عجیب‌تری هم رخ داده است! مکی زاده که در ورزشگاه کارگران حضور داشت، بعد از بازی به اتفاق لیدرها راهی رختکن شد که این بار لیدرها سعی داشتند به اختلاف پایان بدهند اما با واکنش عجیب سرمربی مس روبرو شدند؛ دست نشان ابتدا اعتراض تندی نسبت به حضور لیدرها در رختکن تیم و اقدام آنها داشته و سپس دست مکی زاده را پس زده که پس از این اتفاق، مکی زاده با عصبانیت شدیدی از رختکن خارج شده است. 

آتش جدال دست نشان و مکی زاده حالا شعله ور شده و دیگر کمتر کسی به پایان آن امیدوار است. دستنشان لجبازی‌های خود را بیشتر به رخ می‌کشد و از طرفی مکی زاده هم بعد از خروج از رختکن اعلام کرده دیگر حاضر به توافق با دستنشان نیست تا دود این آتش به احتمال فراوان در چشمان تیم مس فرو برود؛ اتفاقی که اگر رخ دهد فرقی نمی‌کند چه کسی مقصر اصلی باشد؛ کرمانی‌ها بدون تردید دست نشان و مکی زاده را به یک اندازه مقصر خواهند دانست.
ترند های روز