۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

مدایم زاده : از برد مقابل خلیج فارس خوشحال نشدم

مژگان مدایم زاده : از عملکرد بازیکنانم در مقابل تیم شیرازی راضی نیستم و نیاز به کار بیشتر داریم.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۰۵۷۸

مدایم زاده : از برد مقابل خلیج فارس خوشحال نشدم

به " گزارش دی اسپورت " ، تیم فوتبال همیاری ارومیه در هفته دوم لیگ برتر بانوان کشور در دیداری خانگی موفق شد خلیج فارس شیراز را با نتیجه 6 بر 1 گلباران کند که در پایان این دیدار مژگان مدایم زاده سرمربی این تیم اظهاراتش را در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت بیان کرد .


ایشان ضمن ابراز نارضایتی از عملکرد بازیکنانش اظهار داشت : از کار بازیکنانم راضی نیستم . گرچه بردیم ولی دوست داشتم فوتبالی به این مهم دست پیدا کنیم نه از روی اشتباهات تیم حریف ، که امیدوارم با رسیدن به هماهنگی بیشتر و همچنین رسیدن مصدومان به نظم تیمی مورد نظر دست پیدا کنیم .


وی در خصوص مصدومان تیمش هم اضافه کرد : سه بازیکن مصدوم داریم که امیدوارم با کمک پزشکان به جمع ما اضافه شوند چون بازیهای سخت و مهمی در پیش روی خواهیم داشت .


سرمربی همیاری ارومیه ضمن تمجید از تیم خلیج فارس شیراز افزود : حریف تیمی خوب بازیکنان فوتسالی که در زمین نمایش خوبی ارائه داد .


وی تصریح کرد : مقابل تیمهای که بسته بازی می کنند و سعی دارند کمتر گل بخورند فوتبال بازی کردن سخت است .


مدایم زاده گریزی به ظرفیت تیمش و بازیکنان جدا شده از همیاری زد و در این خصوص بیان داشت : جداشدگان هیچ تأثیری در کار ما نداشته اند و بازیکنان جایگزین بهتر از آنها کار می کنند و به بازیکنانم ایمان دارم .


زهرا مدایم زاده با ابراز نارضایتی از تیم داوری هم اظهار داشت : ما جاهای باید به داوران کمک کنیم ولی نه اینکه با قضاوت اشتباه روی اعصاب دو تیم باشند .


وی ادامه داد : ما مخالف کسب تجربه داوران نیستیم ولی اشتباهات داوری نمی بایست در نتیجه بازی تأثیر گذار باشد .


گفتگو : رسول گله بان