۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳

مهدی حسین زاده: با حمایت مسئولین روزبه روز بهتر می شویم

دی اسپورت:لیگ آزادگان همچون سال های گذشته با وجود مشکلات بسیار زیاد تیم های شرکت کننده، به نیمه راه رسید وعلی رغم تلاش های تیم هایی دیگر این سرخپوشان پاکدشت بودند که توانستند قهرمانی نیم فصل این رقابت ها را از آن خود کنند.
نویسنده : مرجان رهو
کد خبر: ۹۰۶۰۸
به گزارش" دی اسپورت":لیگ آزادگان همچون سال های گذشته با وجود مشکلات بسیار زیاد تیم های شرکت کننده، به نیمه راه رسید وعلی رغم تلاش های تیم هایی دیگر این سرخپوشان پاکدشت بودند که توانستند قهرمانی نیم فصل این رقابت ها را از آن خود کنند.در این بین شاگردان حیدر جعفری با تمام مشکلات عدیده ای که سر راهشان وجود داشت تواستند آخرین  بازی نیم فصل را با پیروزی مقابل قشقایی شیراز به پایان برسانند و با کسب جایگاه نهمی و امید به آینده پیش رو  راهی تعطیلات نیم فصل شوند.بدون شک می توان دفاع وسط جوان اما با تجربه قرمز پوشان تبریزی را یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم دانست .با مهدی حسین زاده که سابقه بازی در لیگ برتر و تیم ملی را هم در کارنامه خود  دارد در خصوص شرایط شهرداری گفت و گویی را ترتیب دادیم که در ادامه می خوانید.
از بازی با قشقایی شروع کنیم و کم کم به عقب برگردیم . بازی چطور بود؟
به هر حال بازی آخر نیم فصل بود ما هم در خانه بازی می کردیم می خواستیم که حداقل نیم فصل را با انگیزه و البته با برد پشت سر بگذاریم که خداراشکر همین طور هم شد و توانستیم سه امتیاز این  بازی خانگی را از آن خود کنیم.بازی از نظر فنی و کیفیتی خوب بود . قشقایی ها هم برای سه امتیاز به تبریز آماده بودند اما ما توانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم و پیروز میدان باشیم.

نیم فصل را باجایگاه نهمی و 17 امتیاز به پایان رساندید آینده را چطور پیش بینی می کنی؟
فوتبال بازی لحظه هاست و هیچ چیز قابل پیش بینی نیست ممکن است در یکی دوهفته بالانشین ها نتوانند نتیجه بگیرند و تیم های دیگر بالا بیایند . چیزی که اهمیت دارد این است که ما تلاشمان را می کنیم تا نتایج بهتری کسب کنیم و در نیم فصل دوم بتوانیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم .کادرفنی و بازیکنان تلاششان را انجام می دهند امیدوارم که مسئولین هم به ماتوجه کنند.

مشکلات مالی همچنان ادامه دارد؟
مشکلات مالی معضل فوتبال ماست و این فقط به تیم ما مربوط نیست اما به هر حال تمام بازیکنانی در زمین برای  موفقیت تیم از جان مایه می گذارند، به حمایت مسئولان تیم خود احتیاج دارند . اگر می خواهیم به جایگاه های بالاتر برسیم باید از تیم حمایت شود .امیدوارم مسئولان شهرداری به این تیم کمک کنند تا ماهم بتوانیم روز به روز بهتر شویم.

با تمام این مشکلات هدف تیم بالانشین شدن است؟
باید واقعیت را قبول کرد تیم های دیگر خیلی بیشتر از ما هزینه کردند ما با توجه به ظرفیتی که امسال داریم سعی می کنیم در نیمه بالایی جدول بمانیم.

از بحث تیم خارج شویم از خودت بگو ؟ با توجه به اینکه سابقه حضور در تیم ملی و لیگ برتر را داشتی بازی در لیگ یک را چطور می بینی؟
مطمئنا بازی در لیگ برتر آسان تر است . شرایط زمین ، مسافرت ها و خیلی از مسائل دیگری که در لیگ یک وجود دارد در لیگ برتر نیست .اما من در حال حاضر از شرایطی که دارم راضی هستم . بیشتر از هر چیزی از آقای حیدر جعفری بابت اعتمادی که به من داشتند ممنونم امیدوارم تا الان توانسته باشم که جواب اعتمادشان را بدهم.

نمی خواهی به لیگ برتر برگردی؟
صددرصد تمام تلاشم برای فصل آینده بازگشت به لیگ برتر است. من در پیکان شرایط خوبی داشتم اما سال آخر چون نمی توانستم بازی کنم بر خلاف میل باطنی از این تیم جدا شدم و یکی دوتا انتخاب اشتباه داشتم اما الان بازیکن شهرداری هستم و تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم انجام می دهم تا نهایاتا بتوانم با درخشش در این تیم راهی لیگ برتر شوم.

برادرت هم الان در اردوی تیم ملی امید است خانواده کاملا فوتبالی دارید؟
دقیقا همین طور است امیدوارم برادر کوچکترم هم بتواند مثل گذشته در تیم ملی بدرخشد و به جایگاه واقعیش در فوتبال برسد. 

ترند های روز