۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶
مدیر تیم فوتبال پاراگ تهران؛

جهانگیری : هدف مان صعود به لیگ دسته دوم است

مدیر تیم پاراگ تهران گفت : با استفاده از تجربه فصل گذشته و سعی و تلاشی که به کار خواهیم برد به لیگ دسته دوم صعود خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۰۶۴۱
به گزارش"دی اسپورت"، سعید جهانگیری پس از پایان قرعه کشی مرحله دوم در خصوص قرعه کشی این مرحله در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت : هر چند قرعه ما از لحاظ مسافت تیم ها طولانی شد اما در کل به نحو احسن و در سلامت کامل برگزار شد که من از طرف نمایندگی باشگاه پاراگ تهران از مسئولین کمیته مسابقات سازمان لیگ کمال تشکر را دارم.

جهانگیری افزود : خوشحال هستم با تیم هایی همگروه شده ایم که این تیم ها در مناطق و شهرهای فوتبال خیزی قرار دارند و امیدوارم بازی های خوبی را نیز شاهد باشیم.

وی در خصوص اینکه تمرینات پاراگ تهران از چه زمانی آغاز شده است بیان داشت : ما حدود یک ماه و نیم است که تمرینات مان را شروع کرده ایم و با توجه به اینکه فصل گذشته فقط با یک امتیاز اختلاف از صعود بازماندیم ضمن تلاش مضاعف سعی خواهیم کرد که از تجربه ای که از فصل گذشته کسب کردیم استفاده کنیم تا بتوانیم نماینده خوبی برای استان تهران بوده و آخر فصل جشن صعود برپا کنیم.

مدیر تیم پاراگ تهران در خصوص شرایط نقل و انتقالاتی تیمش گفت : با تلاش و زحمات مدیرعامل باشگاه و با توجه به پایان مرحله اول که بیشتر بازیکنان فصل گذشته مان در این مرحله بازی می کردند و آنان نیز با پایان دور اول به جمع ما اضافه شدند از لحاظ نفرات تیم ما در حال تکمیل شدن می باشد و امیدوارم تا شروع مسابقات با بازیکنان هماهنگ شده تا تیم خوبی را روانه مسابقات نماییم.

او در خصوص اینکه در کدام ورزشگاه ها از تیم های حریف میزبانی خواهند کرد بیان کرد : ورزشگاه شهیدکشوری را به عنوان ورزشگاه اول و ورزشگاه هویزه را به عنوان ورزشگاه دوم میزبانی مان به سازمان لیگ معرفی کرده ایم و از این بابت مشکلی نداریم.

جهانگیری ادامه داد : در خارج از تهران اردو برگزار نکردیم اما تمرینات مان را منظم پیگیری کردیم.

او افزود : با توجه به اینکه ۳ سال در لیگ دسته سوم حضور داشتیم در فصل پیش رو سعی خواهیم کرد که با تلاش و توان مضاعفی که در مسابقات به کار خواهیم گرفت در نهایت به لیگ دسته دوم صعود کنیم.