۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰

ابراهیمی : حریفان مان؛ حریفان سختی هستند / آمده ایم تا به لیگ دو صعود کنیم

سرپرست منصور ساوه گفت : گروه های مرحله دوم گروه های سختی شدند و حریفان ما نیز در گروه سوم حریفان سختی هستند.
کد خبر: ۹۰۶۵۱
به گزارش"دی اسپورت"، غلامرضا ابراهیمی در خصوص قرعه کشی مرحله دوم در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت : قرعه کشی عالی و طبق روال قبل انجام شد اما در کل گروه های مرحله دوم گروه های سختی شدند حریفان ما نیز در گروه سوم حریفان سختی هستند.

ابراهیمی در خصوص اعضای کادرفنی تیم منصور ساوه گفت : فعلا چیزی مشخص نیست و پس از اینکه اعضاء مشخص شدند اعلام خواهیم کرد البته در حال حاضر کادرفنی سابق به فعالیت خود ادامه می دهند و احتمال تغییرات نیز وجود دارد که تصمیم این موضوع با مالک و مدیرعامل باشگاه خواهد بود.

سرپرست تیم منصور ساوه در خصوص دیدارهای تدارکاتی تیمش که با تیم های بزرگی چون پرسپولیس برگزار کردند بیان داشت : ما علاوه بر پرسپولیس خواهان دیدار تدارکاتی با استقلال و سایپا نیز بودیم اما شرایط جدولی ما ایجاب کرد تا این مهم صورت نگیرد.

وی در خصوص برنامه آتی تیمش برای شرکت در مسابقات مرحله دوم گفت : قطعا هدف ما صعود به لیگ دو است و تیم مان را برای تحقق این هدف آماده خواهیم کرد.

ابراهیمی در پایان در خصوص اینکه کدام ورزشگاه را به عنوان ورزشگاه میزبانی دیدارهای منصور ساوه به سازمان لیگ معرفی کرده اند گفت : ما ورزشگاه شهیدچمران ساوه را به عنوان وررشگاه میزبانی از حریفان به سازمان لیگ معرفی کرده ایم.