۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸

ورمزیار : میلادمهر پتانسیل صعود به لیگ دسته دوم را دارد

مربی تیم فوتبال میلادمهر تهران ضمن رضایت بخش دانستن نحوه قرعه کشی مرحله دوم لیگ سه گفت : تیم های گروهی که در آن قرار گرفتیم در سطح یکسانی قرار دارند.
کد خبر: ۹۰۶۶۸
به گزارش"دی اسپورت"، رحیم ورمزیار در حاشیه مراسم قرعه کشی مرحله دوم در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار کرد : قرعه کشی نسبت به سال های قبل خوب بود و هر کدام یک از حریفان ما شرایط خاص خود را دارند در کل تیم های حاضر در گروه در یک‌ سطح قرار دارند.

ورمزیار در خصوص ورزشگاه میزبانی بازی های خانگی میلادمهر گفت : تمام کارهای میزبانی مان از تیم های حریف انجام شده و ما ورزشگاه عطرسیب باقرشهر را به عنوان ورزشگاه میزبانی بازی های خانگی مان به سازمان لیگ معرفی کرده ایم.

او در خصوص اینکه از چه زمانی تمرینات این تیم آغاز شده است بیان داشت : حدود چهار ماه است که تمرینات مان را به صورت مداوم و منظم شروع کرده ایم.

مربی میلادمهر تهران در خصوص اینکه آیا اردوی خارج از تهران نیز برپا کرده اند یا خیر گفت : دو اردوی خارج از تهران در شمال و جنوب کشور برپا کردیم و بازیکنان در شرایط ایده آلی قرار دارند و آماده شروع مسابقات هستند.

ورمزیار در خصوص هدف گذاری باشگاه میلامهر برای شرکت در مرحله دوم لیگ سه چه بوده است عنوان کرد : هدف ما صد در صد صعود خواهد بود چرا که با بازیکنان و کادرفنی که جذب کرده ایم پتانسیل صعود به لیگ دو را داریم.
ترند های روز