۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱
سرپرست تیم فوتبال نفت ایرانیان؛

نقدی : قرعه کشی منصافانه ای برگزار شد

سرپرست تیم فوتبال نفت ایرانیان گفت : در گروه خوبی قرار گرفته ایم و مطمئنا همه تیم های گروه برای صعود خواهند جنگید.
کد خبر: ۹۰۷۲۲
به گزارش"دی اسپورت"، غلامرضا نقدی در خصوص میزان رضایت باشگاه نفت از قرعه کشی مرحله دوم لیگ سه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد : قرعه کشی منصفانه ای برگزار شد و به نظرم رضایت بخش بود در گروه خوبی قرار گرفته ایم چرا که تیم های با کیفیتی در آن حضور دارند و مطمئنا همه تیم های گروه برای صعود خواهند جنگید.

نقدی ادامه داد : ما تیم را برای قهرمانی و صعود به لیگ دو بسته و آماده مسابقات کرده ایم و انشا الله به امید خدا و با تلاش بازیکنان توانمندمان به این مهم دست یابیم.

سرپرست نفت ایرانیان اضافه کرد : سه ورزشگاه شباهنگ ، چمران و آبرسانی را برای میزبانی از حریف هایمان به سازمان لیگ پیشنهاد داده ایم و پس از بازدید نمایندگان سازمان لیگ و تایید نهایی ورزشگاه قطعی میزبانی مان را اعلام خواهیم کرد.

نقدی بیان داشت : تمرینات ما از مردادماه سال جاری استارت زده شده و تا بدین لحظه به صورت منظم برگزار شده است و در نظر داریم یک اردوی خارج از تهران نیز برپا کنیم.

وی در پایان گفت : امیدوارم تیم ها میزبان و مهمان های خوبی برای هم باشند و در فضای سالمی با یکدیگر رقابت کنند و در پایان هر تیمی که لایق باشد به لیگ دسته دوم صعود کند.