۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸
در گفتگو با دی اسپورت؛

بلادی : اولویت اصلی ما صعود به لیگ دو است

سرمربی ویستا توربین معتقد است باید مسابقات فوتبال باید در فضای سالم و امنیت کامل برگزار شود.
کد خبر: ۹۰۷۲۳
به گزارش"دی اسپورت"، میلاد بلادی در خصوص قرعه کشی مرحله دوم لیگ سه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : قرعه کشی خوبی انجام شد همه گروه ها ؛ گروهای خوبی هستند و مطمئنا در این مرحله تیم هایی که اسم و رسم خاصی ندارند در این دوره از مسابقات به خوبی ظاهر خواهند شد.

بلادی ادامه داد : گروهی که ما در آن قرار گرفتیم گروه خوبی است و تیم هایی که با ما همگروه شدند از مرحله اول به مرحله دوم صعود کرده اند و مهم تر از همه در شرایط مسابقه بوده اند و به همین دلیل بازی های سختی را در پیش خواهیم داشت.

او افزود : یک سری بازی ها را باید در جنوب و یک سری را باید در شمال انجام بدیم که این کار ما را سخت تر می کند.

سرمربی ویستا توربین بیان داشت : تمرینات تیم از شهریورماه سال جاری و با تست گیری از بازیکنان شروع شد و در این مدت نیز چند بازی تدارکاتی را با تیم های لیگ یکی برگزار کردیم و قرار است طی چند روز آینده یک اردوی داخلی در شهر مقدس مشهد برگزار کنیم.

وی در خصوص هدف گذاری باشگاه ویستا توربین جهت شرکت در مسابقات دور دوم لیگ سه اظهار کرد : قطعا اولویت اصلی ما صعود به لیگ دو خواهد بود با این حال هر چیزی که خدا بخواهد آن برای ما اتفاق خواهد افتاد.

او در خصوص ورزشگاه هایی که به عنوان میزبانی به سازمان لیگ معرفی کروه اند گفت : ما با چند ورزشگاه برای عقد قرارداد صحبت کردیم اما به طور قطعی ورزشگاه میزبانی مان مشخص نشده است.

بلادی در خصوص وضعیت قراردادی بازیکنانش تصریح کرد : امروز حدود ۱۷ الی ۱۸ بازیکن ما به صورت رسمی با ما قرارداد منعقد کردند و یک تعداد از بازیکنان به دلیل ناقص بودن مدارک هایشان قراردادهایشان به ثبت نرسید تا با تکمیل مدارک خود قرارداد آنان نیز ثبت شود.

وی در پایان گفت : مدیران تیم ها باید امنیت لازم را برای تیم های مهمان فراهم کنند تا مسابقات در امنیت کامل برگزار شود و قشنگی فوتبال هم این است که یک مسابقه در فضای سالمی برگزار شود از مسئولین سازمان لیگ‌ و فدراسیون نیز خواهش می کنم که در برنامه ریزی و چیدمان داوران دقت بیشتری داشته باشند.
ترند های روز