۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۱
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

آذری : روند رو به جلویی خواهیم داشت

سارا آذری : بازی به بازی بهتر خواهیم شد و روند رو به جلویی خواهیم داشت .
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۰۷۲۴
آذری : روند رو به جلویی خواهیم داشت

به " گزارش دی اسپورت " ، تیم فوتبال سپیدار مازندران در اولین سال حضورش در لیگ برتر بانوان در دو بازی اخیر خود متحمل دو شکست شد که سارا آذری سرمربی این تیم در همین خصوص و در گفتگو با خبرنگاری دی اسپورت اظهاراتش را بیان نمود .

آذری ضمن ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دو بازی اخیر اظهار داشت : ما اولین سال حضور در تیم لیگ برتر را تجربه می کنیم ولی بازی به بازی پیشرفت خواهیم داشت چون به توانایی بازیکنان ایمان دارم .


وی تصریح کرد : در بازی نخست مقابل ذوب آهن نیمه اول با یک گل به رختکن رفتیم و تا در دقیقه 80 این نتیجه ادامه داشت و بچه های ما میانه میدان را از دست ندادند ولی ما به تجربه کم بازیکنانمان باختیم و در آنسوی میدان تجربه بالای بازیکنان ذوب آهن عامل برتری این تیم شد .


سرمربی سپیدار ضمن خوشبین بودن به برتری تیمش مقابل پارس جنوبی در هفته سوم افزود : حریف تیم خوب و جنگنده ای است و این بازی هم شرایط خاص خود را دارد ولی با توجه به اینکه در خانه بازی می کنیم قطعاً برای کسب سه امتیاز به میدان خواهیم رفت .


آذری : روند رو به جلویی خواهیم داشت


سارا آذری گریزی به نفرات جذب شده سپیدار در لیگ برتر این فصل زد و اضافه کرد : ما به غیر از یکی ، دو بازیکن نفرات شاخصی جذب نکردیم و با پتانسیل بازیکنان بومی و رده سنی پایه وارد این این رقابت ها شدیم گرچه سخت است ولی خواهیم جنگید .


آذری در خصوص هدفگذاری سپیدار در لیگ برتر این فصل هم بیان داشت : جدا از ماندن در لیگ برتر نیم نگاهی به میانه جدول داریم تا کسب تجربه خوبی برای آینده داشته باشیم .


وی در ادامه ضمن نارضایتی از عدم حامی مالی تیمش اظهار داشت : با توجه به گردشگری بودن مازندران و اینکه استان صنعتی نیستیم قطعاً مشکل مالی از قبیل نبود اسپانسر گریبانگیر ما هم خواهد بود و تیم با بودجه شخصی اداره می شود و امیدواریم با جذب منابع مالی مناسب آسوده تر لیگ را ادامه دهیم .


نفر اول کادر فنی نماینده مازندران در لیگ برتر بانوان کشور در خصوص غایبین تیمش در بازی مقابل پارس جنوبی بوشهر هم بیان داشت : خوشبختانه بازیکن مصدوم و محرومی برای این دیدار نخواهیم داشت . گرچه برخی بازیکنان با سرماخوردگی مواجه هستند ولی مشکلی برای حضور در این دیدار نخواهند داشت .


گفتگو : محمد زائری