۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴
پیش بازی دیدار تیمهای خلیج فارس شیراز و شهرداری بم

بمی ها در دیار حافظ بدنبال تثبیت صدرنشینی

تیم فوتبال شهرداری بم در هفته سوم برای حفظ جایگاه صدرنشینی خود به مصاف تیم خلیج فارس در شیراز خواهد رفت .
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۰۷۳۳
به " گزارش دی اسپورت " ، هفته سوم رقابت های لیگ برتر بانوان از فردا ( جمعه ) با برگزاری شش دیدار در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری خواهد شد که در یکی از حساسترین دیدارهای این هفته تیم فوتبال شهرداری بم مدافع عنوان قهرمانی در شیراز و از ساعت 10 در ورزشگاه دستغیب به مصاف خلیج فارس این شهر خواهد رفت .

دو تیم کاملاً وضعیتی متفاوت نسبت به همدیگر دارند و در واقع این دیدار را باید نبرد صدرنشین و قعر نشین جدول نامید که روی کاغذ شهرداری بم را می بایست برنده این دیدار دانست ولی این فوتبال است و هزار اتفاق مختلف که اتفاقات زیادی در آن رقم خواهد خورد.

بمی ها در دیار حافظ بدنبال تثبیت صدرنشینی

شاگردان مرضیه جعفری که در این فصل کاری سخت برای دفاع از عنوان قهرمانی خود دارند دوست ندارند هیچ تیمی را دست کم بگیرند و با تمام توان به جنگ حریفان خود خواهند رفت .


دو تیم در حالی به مصاف هم خواهند رفت که خلیج فارس شیراز میزبان این دیدار در دو بازی گذشته با دو نتیجه پر گل بازی را به حریفان خود واگذار کرده است و در آنسوی میدان تیم فوتبال شهرداری بم با دو نتیجه پر گل حریفانش را با شکست بدرقه کرده است و در این دیدار بدنبال تثبیت صدرنشینی خود خواهد بود .

بمی ها در دیار حافظ بدنبال تثبیت صدرنشینی

نتایج دو دیدار گذشته دو تیم :

خلیج فارس شیراز 0 راه یاب ملل مریوان 6

پارس جنوبی بوشهر 0 شهرداری بم 7

همیاری ارومیه 6 خلیج فارس شیراز 1

شهرداری بم 4 پالایش گاز ایلام 0

گلزنان برتر این دیدار :


بهترین گلزنان لیگ برتر بانوان در پایان هفته دوم از آن تیم شهرداری بم خواهد بود که زهرا قنبری با 7 گل زده در صدر قرار دارد و پس از آن مونا حمودی هافبک باتکنیک بمی با 3 گل زده در تعقیب این مهاجم گلزن است و قطعاً خط دفاعی نماینده شیراز روز سختی را تجربه خواهد کرد .


جایگاه دو تیم در جدول :


دو تیم همچو دیگر آمارهای فنی جایگاه متفاوتی در جدول رده بندی هم دارند و تیم خلیج فارس شیراز در دو بازی گذشته خود با 12 گل خورده در مقابل تک گل الهه کریمی بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد و تیم شهرداری بم با 11 گل زده و با خط دفاعی مقتدر و کسب 6 امتیاز کامل با تفاضل گل بهتر نسبت به سپاهان در صدر جدول قرار دارد.

بمی ها در دیار حافظ بدنبال تثبیت صدرنشینی

کوبل داوری :


این دیدار حساس را خانمها : سرور ساعدی به کمک حبیه ریوی ، حدیثه مهدوی و پریسا صائبی قضاوت خواهند کرد .