۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷
آمار فاجعه بار بابلى ها در ليگ آزادگان؛

نگاهى به عملكرد خونه به خونه در نيم فصل نخست

تیم خونه به خونه بابل در نیم فصل تنها ۱۳ امتیاز کسب کرده و در مجموع آمار فاجعه باری داشته است.
کد خبر: ۹۰۷۴۸
به گزارش"دی اسپورت"، خونه به خونه بابل که چهارمین سال خود را در لیگ دسته اول تجربه می کند در این فصل وضعیت مطلوبی نداشته و از شروع فصل در قعر جدول حضور دارد.

*شروع فصل با مشکلات؛

خونه به خونه فصل را با مشکلات زیاد آغاز کرد و در همان ابتدا از لحاظ مالکیتی در بلاتکلیفی محض به سر می برد و در حالی در هفته نخست میزبان ملوان بندرانزلی بود که مسئولان بابلی به دلیل مشخص نبودن وضعیت مالکیتی این تیم درخواست تعویق بازی را کرده و با موافقت سازمان لیگ چند روزی بازی این تیم به تاخیر افتاد اما پس از به تعویق افتادن بازی باز هم مسئولان تیم خونه به خونه نتوانستند تیم را آماده بازی کنند تا در نهایت نتیجه این بازی ۳ بر صفر به سود ملوان بندرانزلی ثبت شود

در هفته دوم مسابقات در حالی که دو تیم سیاه جامگان و نفت تهران از دور مسابقات کنار گذاشته شدند تیم خونه به خونه با قرعه استراحت مواجه شد و در ادامه پس از کش قوس های فراوان و با رفع مشکلات و موانع خونه به خونه در هفته سوم در خانه برابر فجرشهید سپاسی قرار گرفت که در نهایت این بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید تا بابلی ها اولین امتیاز را در این فصل کسب کنند.

در هفته چهارم این تیم در سیرجان مهمان گل گهر این شهر بود که در یک بازی پرگل و جنجالی با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد تا دومین شکست برای خونه به خونه در این فصل رقم بخورد. 

*حذف زود هنگام در جام حذفی

پس از شکست برابر تیم گل گهرسیرجان این تیم در جام حذفی مهمان تیم استانی سیراف کنگان بود در این بازی بدبین ترین طرفداران خونه به خونه هم فکر شکست در مقابل این تیم بی نام و نشان را هم نمی کرد اما این تیم با نتیجه ۱ بر ۰ در این بازی به ظاهر ساده مغلوب حریف گمنام خود شد تا خداحافظی زود هنگامی با جام حذفی داشته باشد. 

روند نا امید کننده خونه به خونه تا جایی ادامه پیدا کرد که این تیم در هفته پنجم و ششم دو شکست یک بر صفر برابر پرسپولیس پاکدشت و شهرداری تبریز را تجربه کرد تا دو شکست دیگر هم به نتایج ضعیف این تیم اضافه شود و هواداران خونه به خونه تا هفته ششم حسرت برد را در دل هایشان داشته باشند.

*کسب اولین سه امتیاز فصل

پس از چندین هفته ناکامی تیم خونه به خونه در هفته هفتم با هدایت نظرمحمدی در خانه توانست در حضور هواداران خود در یک بازی پرگل با نتیجه ۳ بر ۲ تیم بادران را مغلوب کند و اولین ۳ امتیاز خود را در این فصل به دست آورد.

آغاز هفته هشتم و شکست دیگری برای خونه به خونه با نتیجه سنگین سه بر صفر در کرمان نشان دهنده این بود که خونه به خونه با پیروزی هفته قبل باز هم از بحران خارج نشده است.

بابلی ها در بازی هفته نهم خود با یک تساوی خانگی مقابل شاهین بوشهر با کسب تنها ۵ امتیاز تا پایان این هفته در پایین جدول قرار گرفتند.

تیم خونه به خونه پس از چشیدن چندبار طعم تلخ شکست هفته دهم در اراک میهمان تیم مدعی آلومینیوم بود که آنان در این بازی نیز با نتیجه ۱ بر ۰ مغلوب حریف اراکی خود شدند تا شکست دیگری در کارنامه این تیم به ثبت برسد و هفته یازدهم در خانه میزبان شهرداری ماهشهر بود که در پایان این بازی دو تیم به تک امتیاز این مسابقه رضایت دادند.

کابوس های تمام نشدنی هواداران تیم خونه به خونه تا جایی ادامه یافت که تیمشان در هفته دوازدهم این بار در برابر اکسین البرز با نتیجه یک بر ۰ مغلوب شد. تا با فشار هواداران مسئولان ورزشی و سیاسی بابل با احساس خطر تغییراتی در این تیم ایجاد کنند و اکبر میثاقیان که چند فصل پیش تجربه حضور در این تیم را داشت جایگزین علی نظر محمدی کنند.

خونه به خونه ای ها در هفته چهاردهم با هدایت میثاقیان برابر نود ارومیه صف آرایی کردند و توانستند به یک برد شیرین ۲ بر ۰ مقابل نماینده آذربایجان غربی دست یابند تا با این برد با هدایت میثاقیان شوک بزرگی به این تیم وارد شود.

اما هفته بعد خونه به خونه میهمان قشقایی شیراز بود که در آن بازی این تیم با نتیجه ۲ بر ۰ تن به شکست داد تا یک باخت دیگر هم به نتایج ضعیف بابلی ها اضافه شود و اکبر میثاقیان در دومین بازی بر روی نیمکت این تیم متحمل شکست شود در ادامه هفته شانزدهم و هفدهم تیم خونه به خونه روند بهتری داشت و توانست یک تساوی و یک برد در مقابل کارون اروند خرمشهر با روحیه بهتری به تعطیلات نیم فصل برود و به فکر خانه تکانی باشد تا بتواند در نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشته و همانند سال های گذشته نماینده شایسته ای برای مازندران در لیگ یک باشد.

*آمار نیم فصل

تیم خونه به خونه توانست در مجموع بازی های نیم فصل اول مسابقات لیگ دسته یک با کسب سه پیروزی، ۴ تساوی و ۸ شکست در پانزده بازی با کسب ۱۳ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول قرار بگیرد.

این تیم در بازی های نیم فصل اول تنها ۱۰ گل به ثمر رساند تا یکی از ضعیف ترین خط حمله های لیگ لقب بگیرد آنها در خط دفاعی در طول نیم فصل ۱۹ گل دریافت کردند که می تواند آمار نه چندان خوبی در خط دفاعی برای این تیم باشد.

خونه به خونه در حالی سال گذشته تا یک قدمی صعود به لیگ برتر پیش رفت و در جام حذفی به فینال رسیده و نایب قهرمان شد که امسال نسبت به سال قبل از همان آغاز هفته اول عملکرد خوبی نداشته و در قعر جدول قرار گرفته است.

با این حال فوتبال دوستان بابلی نگرانی های زیادی هم در بحث نقل و انتقالاتی این تیم داشته و اگر آنان نتوانند در نقل و انتقالات نیم فصل بازیکنان جدیدی به تیم اضافه کنند و در این امر موفق باشند هواداران خونه به خونه ای  در امر نتیجه گیری در نیم فصل دوم نیز نگرانی هایی را داشته باشند.

گزارش از : فرشاد خاکباز