۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴

عبدی : پرونده بازی های نیمه تمام به کمیته انضباطی ارجاع داده می شود

مسئول برگزاری مسابقات لیگ های پایه سازمان لیگ گفت : پس از دریافت گزارشات داوران و ناظران دیدارهای نیمه تمام روز گذشته پرونده بازی ها به کمیته انضباطی ارجاع داده خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۸۰۵
به گزارش"دی اسپورت"، رضا عبدی در خصوص اتفاقات رخ داده در دیدارهای دیروز لیگ برتر جوانان در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار کرد : در دیدار ستارگان گرگان و نفت اهواز تیم نفت اهواز به دلایلی نامعلوم تصمیم به عدم حضور در زمین و ادامه بازی را گرفتند و طی صحبتی که با نماینده فدراسیون داشتم مشکلی برای برگزاری در نیمه دوم را نداشتند اما با این حال ظاهرا یکی یا دو بازیکن این تیم داور را نیز تهدید کردند.

وی در خصوص بازی البدرکنگ و شاهین شهرداری بوشهر گفت : تیم البدر در دقیقه ۸۸ یک گل از حریف خود دریافت کرده بود و در دقیقه ۹۱ به تیم داوری معترض شده و تصمیم به قطع بازی و عدم ادامه بازی را می گیرند با این حال طبق قانون پس از دریافت گزارش داور و نماینده فدراسیون پرونده دو بازی فوق به کمیته انضباطی ارجاع داده خواهد شد تا این کمیته در خصوص این دو بازی تصمیم گیری کند.

او در خصوص درگیری های پایان بازی فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان بیان داشت : پرونده و گزارشات این بازی به مانند دو دیدار ذکر شده به کمیته انضباطی ارجاع داده خواهد شد.

خبرنگار : کریم عزیزنژاد
ترند های روز