۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴

جشن باشکوه برای شجاعی با یک جام طلایی

دی اسپورت:مسعود شجاعی تصمیم دارد پس از جام ملت‌های آسیا از فوتبال خداحافظی کند.
کد خبر: ۹۰۹۹۱
به گزارش" دی اسپورت":مسعود شجاعی تصمیم دارد پس از جام ملت‌های آسیا از فوتبال خداحافظی کند.
همیشه برای کاپیتان ها خداحافظی با جام قهرمانی زیباترین و به یاد ماندنی ترین لحظه خواهد بود. مثل گلادیاتوری که پشت همه حریفان را به زمین زده و یک به یک آنها را از پیش رو برداشته است. مسعود شجاعی تنها بازمانده نسلی است که فوتبال را در کوچه های آبادان و با توپ پلاستیکی بازی می کردند و به تیم ملی رسید.

ستاره ای که پس جام جهانی 2006 با بازی های درخشانش راهی لالیگا شد. شجاعی این روزها در اردوی تیم ملی است تا خود را برای جام ملتهای 2019 آماده کند. او با حضور در سه دوره جام جهانی پرافتخارترین فوتبالیست ایرانی محسوب می شود و حال در تلاش است تا با قهرمانی در جام ملتهای آسیا دوران فوتبالی خود در تیم ملی را به پایان برساند.

در حالی که کی روش در مصاحبه اخیر خود هدف حال حاضر تیم ملی را پیروزی برابر یمن خواند تا با تمرکز بر روی اهداف به قله برسند اما بازیکنان تیم ملی تصمیم دارند با قهرمانی در جام ملتها، جشنی باشکوه برای کاپیتان مسعود تدارک ببینند.

شجاعی با حضور در سه دوره جام جهانی، اگر بتواند جام قهرمانی آسیا را بالای سر ببرد، علاوه بر اینکه ایران را به چهارمین قهرمانی در آسیا می رساند، خودش را هم در زمره پرافتخارترین بازیکنان تیم ملی مطرح خواهد کرد.

تیم ملی ایران در گروه D جام ملتها با یمن، ویتنام و عراق همگروه است. این بازی ها از 15 دی الی 12 بهمن در امارات برگزار خواهد شد.