۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۶
در لیگ یک همیشه داستان داریم؛

رنجبری : آرامش خاصی در تیم گل گهر حاکم است

آقای گل رقابت های دسته یک فوتبال ایران می‌گوید در لیگ یک همیشه داستان های عجیب و غریب بوده اند و حالا سقوط یک تیم به لیگ دو هم شرایط را سخت خواهد کرد.
کد خبر: ۹۱۰۰۳
به گزارش"دی اسپورت"، پیمان رنجبری آقای گل نیم فصل اول لیگ دسته یک فوتبال ایران راجب شرایط گل گهر در نیم فصل اول گفت : شرایط بسیار خوبی در نیم فصل داشتیم. با این حال متاسفانه امتیازات دو بازی با بادران و فجر را در خانه از دست دادیم و هر دو بازی را مساوی کردیم ولی با این وجود با ۳۰ امتیاز از ۱۵ بازی نیم فصل را به پایان رساندیم و دوم جدول هستیم. خدا را شکر شرایط گل گهر خیلی خوب است و آرامش خاصی در این تیم برقرار است. گل گهر از جمله تیم هایی است که از نظر امکانات جزو بهترین تیم های لیگ یک و حتی لیگ برتر محسوب می شود و جایش در لیگ برتر خالی است. امیدوارم در نیم فصل دوم شرایط مان بهتر از نیم فصل اول شود و بتوانیم گل گهر را در لیگ برتر ببینیم.

رنجبری که با ۱۱ گل آقای گل لیگ آزادگان است راجب شرایط خودش در نیم فصل اول هم بیان کرد : خدا را شکر وقتی تیم خوب باشد همه بازیکنان در هر پستی شرایط خوبی خواهند داشت، با اینکه زیاد گل خوردیم ولی مدافعان مان هم خیلی خوب بودند و تیم‌ منسجمی داشتیم. گل هایی هم‌ که زدم تلاش همه بچه ها بود. توپ از عقب به گردش در می آید و به فوروارد می رسد و سپس تبدیل به گل می شود و دیگر بچه ها هم موفق به گلزنی شدند. در کل تیم های وینکو بگوویچ تهاجمی بازی می کنند و خدا را شکر می‌کنم توانستم آقای گل لیگ باشم و امیدوارم این گل ها ادامه دار باشد تا بتوانم برای تیمم مثمر ثمر باشم.

رنجبری در پاسخ به این سوال که آیا گل گهر عناصر هجومی توانایی دارد یا سبک بازی وینکو این تیم را تهاجمی کرده اظهار داشت: سوال خوبی داشتید و من گزینه دوم‌ را انتخاب می کنم. آقای بگوویچ در انتخاب بازیکنان سخت پسند هستند و تیم هایشان هم بسیار هجومی بازی می کنند. تیم‌ ما چه داخل خانه و چه خارج خانه با ۳ مهاجم بازی می کند و معمولا به دفاع فکر نمی کنیم و آقای بگوویچ دوست دارند بازی هایشان پرگل باشد، به همین دلیل در فاز حمله بیشتر کار می کنند و ما هم بیشتر گل می زنیم و در این گلزنی ها به نظر من نقش آقای بگوویچ بسیار پررنگ است.

مهاجم گلزن‌ سیرجانی ها که خبر جدایی اش از این تیم شنیده می شد، در رابطه با این موضوع هم توضیح داد: حدود ۷ الی ۸ پیشنهاد لیگ برتری داشتم ولی با توجه به اینکه با گل گهر قرارداد داشتم و درست نبود خودم مذاکره کنم، به هر کسی که پیشنهادی داشت گفتم که با باشگاه مذاکره کند؛ به باشگاه هم ۴ الی ۵ نامه از طرف تیم های مختلف رسیده ولی در این برهه باشگاه تصمیم‌ گرفت رضایت نامه مرا ندهد و من تا آخر فصل در اختیار تیم‌ گل گهر هستم.

رنجبری در پاسخ به این سوال که آیا سقوط تنها یک تیم از لیگ یک باعث متضرر شدن تیم های بالای جدولی در اواخر مسابقات نمی شود، بیان کرد: احتمالش که هست و در لیگ یک همیشه این داستان ها بوده، البته در سال های اخیر با پیگیری هایی که صورت گرفته این موارد کمتر شده است. اینکه چند تیم سقوط خواهند کرد مهم نیست چرا که همیشه این داستان ها بوده ولی امیدوارم با توجه به اینکه امسال تیم های خیلی خوبی داریم که مدعی صعود هستند، دید ها به لیگ یک بیشتر شود، پیگیری ها بیشتر شود تا هیچ تیمی چه بالای جدول و چه پایین جدول ضرر نکند.

آقای گل لیگ آزادگان در پایان راجب شانس صعود گل گهر به لیگ برتر گفت: به صعود گل گهر خیلی امیدواریم و استراتژی باشگاه هم همین است ولی ما بازی به بازی پیش می رویم و هر بار به بازی پیش روی مان فکر می کنیم و انشاالله که آخر فصل هم به لیگ برتر صعود کنیم. راجب مدعیان هم باید بگویم که امسال ۷ یا ۸ تیم خوب در لیگ یک داریم؛ به جز تیم خودمان، تیم های مس کرمان، شاهین شهرداری بوشهر، سرخپوشان پاکدشت و اکسین البرز به نظرم بهتر از تیم های دیگر و مدعی صعود هستند با این حال نباید از آلومینیوم اراک با سرمربی جدیدش آقای کمالوند و بادران هم غافل شویم.
منبع: ورزش سه