۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵
اختصاصی دی اسپورت

پیروزی سخت شاهین مقابل صدرنشین استان بوشهر

تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در دیداری دوستانه به سختی از سد صدرنشین لیگ استان بوشهر گذشت .
کد خبر: ۹۱۰۶۲
پیروزی سخت شاهین شهرداری در دیداری تدارکاتی مقابل صدرنشین استان

به " گزارش دی اسپورت " ، تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر که آماده حضور در نیم فصل دوم رقابت های لیگ دسته اول کشور می شود از ساعت 14:30 امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف وحدت پدیده بوشهر صدرنشین لیگ برتر این استان رفت و به سختی از سد این تیم گذشت .

وحدت پدیده صدرنشین در حالی به مصاف شاگردان فکری رفت که دو روز پیش در دیداری بیرون از خانه در لیگ این استان به میدان رفته بود و علیرغم خستگی بازیکنان این تیم نمایش خوبی ارائه داد و در مقابل شاهین چیزی کم نداشت.


شاهین در نیمه اول با ترکیب اصلی خود وارد میدان شد ولی خیلی زود غافلگیر شد و در دقیقه 6 توسط رسول پولادی هافبک سرعتی وحدت پدیده که در این بازی بارها جناج چپ شاهین را بهم ریخت دروازه اش را باز شده دید.


پیروزی سخت شاهین شهرداری در دیداری تدارکاتی مقابل صدرنشین استان


پس از این گل شاهینی ها برای جبران گل خورده نبض بازی در در ست گرفتند و در دقیقه 20 توسط امیر حسین موسی زاده از روی ضربه کرنر به گل تساوی دست یافتند تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.


در نیمه دوم بازیکنان وحدت پدیده سوار بر بازی بودند و با فرارهای علی شاکردرگاه و رسول پولادی از جناحین بارها خط دفاعی شاهین را آزار دادند ولی این شاگردان محمود فکری بودند که در دقیقه 77 از روی یک ارسال کاشته و ضربه سر علی رئیسی به گل دوم نیز رسیدند.


شاگردان مهدی قنبری برای جبران گل تساوی بازی هجومی را به نمایش گذاشتند و یک موقعیت خوب گلزنی را در جلوی دروازه شاهین توسط میلاد دریانورد به هدر دادند.


پیروزی سخت شاهین شهرداری در دیداری تدارکاتی مقابل صدرنشین استان


بر خلاف جریان بازی باز هم این شاهین بود که توسط علی رئیسی و از روی اشتباه محمد بختیاری آزاد سنگربان وحدت پدیده که جلو کشیده بود توپ بالای سر این دروازه بان به گل سوم شاهین تبدیل شد.


در 10 دقیقه پایانی وحدت پدیده تلاش زیادی برای جبران گلهای خورده انجام داد که موقعیت های این تیم با بی دقتی بازیکنان به هدر رفت تا در نهایت این دیدار با برتری 3 بر 1 شاهین به پایان برسد .