۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵

سالن بدنسازی اسپایر در تسخیر ستاره‌های تیم ملی

دی اسپورت:تمرینات بدنسازی تیم ملی ایران در سالن کمپ مجهز اسپایر همچنان زیرنظر اعضای کادرفنی درحال پیگیری است
کد خبر: ۹۱۰۶۶
به گزارش" دی اسپورت":تمرینات بدنسازی تیم ملی ایران در سالن کمپ مجهز اسپایر همچنان زیرنظر اعضای کادرفنی درحال پیگیری است.
 تمرینات تیم ملی ایران علاوه براین که در زمین چمن صاف و هموار کمپ اسپایر دنبال می شود بخش مهمی از تمرینات هم در سالن بدنسازی همین مجموعه انجام می گردد و این در حالی است تعدادی از بازیکنان تیم ملی با آسیب دیدگی خفیفی روبرو هستند این دسته از بازیکنان زیر نظر بدنساز جوان تیم ملی دکترمارکوس تمرینات آمادگی خودشان را با جدیت هرچه تمام تر پی می گیرند تا درنهایت سلامت جسمی آماده حضوردریک تورنمنت سخت شوند.

تیم ملی ایران همواره جزو آن دسته از تیم هایی است که از لحاظ فیزیکی در رده تیم های با کیفیت آسیا به شمار می آید و قطعا علاوه بر خصوصیات ژنتیکی که شامل حال اکثر فوتبالیست های ایرانی می شود تمرینات بدنسازی جایگاه ویژه ای درمیزان آمادگی هر تیمی خواهد داشت که این مهم از نظر کادر فنی تیم ملی پنهان نخواهد ماند.
سالن بدنسازی اسپایر در تسخیر ستاره‌های تیم ملی
همان طور که در تصاویر مشاهد می کنید دو لژیونر تیم ملی که در باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه حضور دارند در حال انجام تمرینات بدنسازی (کششی) در سالن کمپ هستند ، این در شرایطی است که ترابوزان اسپور در این روزها با قرار گرفتن در رده دوم جدول رده بندی یکی از تیم های آماده این فصل رقابت های ترکیه است و قطعا حضور این دو بازیکن با ارزش تیم ملی ایران در درخشش این تیم ترکی بی تاثیر نبوده است.
سالن بدنسازی اسپایر در تسخیر ستاره‌های تیم ملی
امیدواریم در روزهای آینده آسیب دیده گی های جزئی هم به کمک اعضای کادر فنی برطرف شود تا تمام بازیکنان تیم ملی جهت حضور در این رقابت ها هیچ مشکلی نداشته باشند و دست کارلوس کی روش برای استفاده از تک تک این افراد باز باشد.
سالن بدنسازی اسپایر در تسخیر ستاره‌های تیم ملی
منبع: ورزش سه