۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷

راهکار آلگری برای مبارزه با نژادپرستی

دی اسپورت:سرمربی یوونتوس از بهترین راهکار برای مبارزه با نژادپرستی سخن به میان آورد. او به احتمال حضورش در شیاطین سرخ هم واکنش نشان داد.
کد خبر: ۹۱۱۴۴
به گزارش" دی اسپورت":سرمربی یوونتوس از بهترین راهکار برای مبارزه با نژادپرستی سخن به میان آورد. او به احتمال حضورش در شیاطین سرخ هم واکنش نشان داد.
به نقل از اسکای اسپورت، دیدار ناپولی برابر اینتر در هفته هجدهم رقابت‌های سری A بسیار جنجالی از آب درآمد تا جایی که بار دیگر شاهد رفتارهای نژاد پرستانه بودیم.

هواداران اینتر شعارهای نژادپرستانه علیه کولیبالی بازیکن ناپولی سر دادند که البته با محرومیت از سوی کمیته انضباطی فوتبال ایتالیا هم مواجه شدند.

کارلو آنچلوتی، سرمربی ناپولی بعد از بازی تاکید کرد که اگر یک بار دیگر شاهد رفتارهای نژادپرستانه باشد تیمش را از میدان بیرون می‌کشد اما آلگری سرمربی یووه چنین نظری را قبول ندارد.

او گفت: فکر نمی‌کنم که متوقف کردن بازی و بیرون کشیدن تیم‌ها اقدام درستی باشد. من مخالف چنین نظری هستم. باید اقدامات پیشگیرانه نسبت به این موضوع اتخاذ شود. گفتن فایده‌ای ندارد و باید دست به عمل زد.

آلگری در بخش دیگری از صحبت‌هایش، اضافه کرد: آموزش دادن کودکان در مدارس بهترین راهکار برای مبارزه با نژادپرستی است. باید همه ما احساس مسوولیت کنیم. کودکان در مدارس نیاز به آموزش برای از بین بردن نژادپرستی دارند و این از نظر من بهترین راهکار است.

سرمربی یووه مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته و خبرهای زیادی از احتمال حضور او در لیگ جزیره به گوش می‌رسد.

آلگری این گونه درباره حضورش در شیاطین سرخ واکنش نشان داد و گفت: من یک سال و نیم دیگر با یوونتوس قرارداد دارم و از حضور در این تیم احساس خوشحالی و رضایت دارم.
منبع: ایسنا