۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰
مشکلات سردار باید در کتاب گینس ثبت می شد!

سیدعباسی : می خواهیم از نام بزرگ سردار دفاع کنیم

سرمربی سردار بوکان گفت : می خواهیم با تلاش بازیکنان و کادرفنی در نیم فصل دوم از نام بزرگ سردار بوکان دفاع کنیم.
کد خبر: ۹۱۱۷۶
به گزارش"دی اسپورت"، داوود سیدعباسی در خصوص شرایط تیمش در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار کرد : خدا را شکر شرایط تیم مان در حال حاضر خوب است ما نیم فصل اول را خیلی بد به پایان رساندیم اما تمام توان و هدف مان این است که برای نیم فصل دوم تیم قدرتمندی را آماده کنیم و از نام بزرگ سردار بوکان دفاع کنیم.

سیدعباسی ادامه داد : مشکلاتی که در فصل جاری با تیم سردار بوکان پشت سر گذاشتیم باید در کتاب گینس ثبت می شد چرا که در برخی از بازی های نیم فصل اول به زحمت یازده نفره شده و بازی ها را انجام می دادیم.

سرمربی سردار بوکان افزود : دورنمای این تیم معلوم است چرا که تیم هایی که مردم و هواداران پشت آن قرار دارند دورنمای مشخصی دارند نماینده بوکان در مجلس و اسپانسر جدید تیم زحمات زیادی کشیدند و با تمام قدرت از تیم حمایت می کنند.

وی در خصوص اینکه باتوجه به رده سردار بوکان در جدول اولویت آنان در فصل جاری چه خواهد بود بیان داشت : اولویت ما در نیم فصل دوم این است که رده بهتری را در جدول کسب کنیم.

او در خصوص اینکه آیا نیم نگاهی هم برای صعود به رقابت های لیگ یک خواهند داشت یا خیر افزود : فوتبال قابل پیش بینی نیست و هر چیزی امکان دارد در فوتبال رقم بخورد اما اگر واقع بینانه باشیم دنبال جایگاه خوب و در شان مردم بوکان خواهیم بود.

سیدعباسی در خصوص ایجاد تغییرات در تیمش نیز گفت : تغییرات زیادی را در باشگاه ایجاد شده و ساختار باشگاه به کلی تغییر کرده است در خصوص بازیکنان نیز تغییرات زیادی داشتیم اما یک سری بازیکنان که مصدوم بودند با رفع مصدومیت به جمع ما بازگشتند که تقریبا ۷۰ الی ۸۰ درصد تیم سردار در نیم فصل دوم نسبت به نیم فصل اول کامل تر شده است.

سرمربی سردار بوکان در خصوص عملکرد داوران در نیم فصل اول بیان کرد : در ۵ بازی آخر نیم فصل اول ، در ۴ بازی آن از داوری متضرر شدیم ولی امیدواریم اشتباهات داوری در نیم فصل دوم تکرار نشود.

بازیکن سابق استقلال تهران در خصوص رقابت های لیگ برتر گفت : مدعیان قهرمانی در لیگ برتر زیاد هستند و این موضوع بازی ها را جذاب و مهیج می کند.

او ادامه داد : تیم هایی به عنوان مدعی اصلی قهرمانی شناخته شده خواهند شد که تا نیمه های نیم فصل دوم پایداری و ثبات داشته باشند.

ایشان در خصوص استفاده از تکنولوژی VAR در فوتبال ایران گفت : فکر می کنم این تکنولوژی از نان شب هم برای فوتبال ایران واجب باشد چرا که تمام دنیا از این تکنولوژی استفاده می کنند و اگر بخواهیم به سمت حرفه ای شدن برویم باید از چنین تکنولوژی هایی استفاده کنیم.
ترند های روز