۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴

عابدزاده: راه پسرِ اشمایکل برایم درسی بزرگ است

دی اسپورت:دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت:همیشه به خودم مثال می زنم کاسپر اشمایکل چه راهی را رفت ، این برایم درس بزرگی است.
کد خبر: ۹۱۱۹۴
به گزارش "دی اسپورت":دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت:همیشه به خودم مثال می زنم کاسپر اشمایکل چه راهی را رفت ، این برایم درس بزرگی است.
 شاید اگر تا همین یک سال پیش قرار بود سه گزینه برای حضور در اردوی تیم ملی در جام جهانی و جام ملتهای آسیا را از کارشناسان سوال کنیم هیچ یک نامی از امیر عابدزاده نمی بردند و شاید زرق و برق های رسانه ای گلرهای وطنی و بازنشر فیلم ها و تصاویر واکنش های آنها باعث می شد چشم خیلی ها به گلرهای داخل ایران خیره شود اما امیر عابدزاده که در ماریتیموی پرتغال بازی می کرد در غربت کار را از رقبای خود در ایران گرفت و هم به جام جهانی رفت و حالا هم در جام ملتهای آسیا حضور دارد.

بازیکنی که مثل محمد پروین، آتیلا حجازی و .... زیر سایه اسم پدر بود اما تحت تاثیر شهرت و محبوبیت پدرش قرار نگرفت و بی سرو صدا و به قولی چراغ خاموش حرکت کرد و الان هم شاید اگر بیرانوندی وجود نداشت کی روش از او یک علیرضا حقیقی می ساخت که به یکباره از او در جام جهانی بازی گرفت.

*آنهایی که انتقاد می کنند هم دوست دارند تیم ملی قهرمان شود

* پوئن مثبت برای من شناخت کی روش از لیگ پرتغال است

* ماه را هدف قرار می دهیم تا اگر به هدف نخورد بین ستاره ها باشیم

*در پرتغال تا یک سال نمی دانستند پدرم فوتبالیست بود

*اینکه بگویند امیر فرزند عابدزاده است رویم تاثیری ندارد

*با تلاش خودم به اینجا رسیدم ولی دوست دارم پدرم را شاد کنم

* راه پسر اشمایکل برای من درس بزرگ است

*پدرم در این سن و سال آرنولد شده است
منبع: فارس