۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵

واکنش سلطان توبیخ کتبی به محرومیت برانکو

دی اسپورت:شجاع خلیل زاده که در بین فوتبالیستها به سلطان توبیخ کتبی معروف است در حمایت از سرمربی تیم خود حرفهای جالبی به زبان آورده است.
کد خبر: ۹۱۴۰۳
به گزارش" دی اسپورت":شجاع خلیل زاده که در بین فوتبالیستها به سلطان توبیخ کتبی معروف است در حمایت از سرمربی تیم خود حرفهای جالبی به زبان آورده است.
 شجاع خلیل زاده که در بین فوتبالیستها به سلطان توبیخ کتبی معروف است و بارها از محرومیت به واسطه درگیری فیزیکی و لفظی در زمین فوتبال با عنوان توبیخ کتبی و درج در پرونده یا نهایتاً ۵ میلیون توامن جریمه گریخته است؛ اینبار در حمایت از سرمربی تیم خود حرفهای جالبی به زبان آورده است.

شجاع خلیل زاده در واکنش به خبر محرومیت یک جلسه ای برانکو ایوانکویچ به دلیل اظهاراتش پس از بازی با ذوب آهن گفت:

برانکو حرفی نزده و اگر قرار است به این خاطر هر کس محروم شود باید یک هفته در میان لیگ ما بدون حضور مربیان باشد. مربیان دیگر هم صحبت‌هایی به همین شکل و حتی با شدت بالاتری زدند و همانطور که گفتم امیدوارم باشگاه پیگیر این موضوع باشد.

برای موفقیت تیم ملی کشورم در آسیا بهترین آرزوها را دارم و امیدوارم با توجه به بازیکنان باکیفیتی که در اختیار داریم به این عنوان دست پیدا کنیم.

گفتنیست کمیته انضباطی اعلام کرده، در ادامه این محرومیت ها به زودی احکامی برای وینفرد شفر و امیر قلعه نویی نیز صادر می شود که طبق شنیده ها، امیر قلعه نویی نیز مشمول یک جلسه محرومیت و وینفرد شفر نیز به درج در پرونده و توبیخ کتبی به واسطه اظهاراتش در خصوص داوری بازی با پدیده محکوم خواهند شد.


تماشاچی