۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶
اختصاصی دی اسپورت

شکست خانگی وحدت پدیده در اولین گام

تیم فوتبال وحدت پدیده بوشهر در اولین دیدار خود در خانه با یک گل مغلوب سپاهان نوین اصفهان شد .
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۱۴۰۷
شکست خانگی وحدت پدیده در اولین گام


به " گزارش سایت رسمی باشگاه وحدت پدیده بوشهر " ، هفته اول مرحله دوم رقابت های لیگ دسته سوم کشور با دیدار حساس تیمهای وحدت پدیده بوشهر و سپاهان نوین اصفهان در ورزشگاه شید بهشتی بوشهر پیگیری شد که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان حسین چرخابی به پایان رسید .

وحدت پدیده که سه روز مانده به شروع این بازیها وارد مسابقات شد بدون بازیکنان جدید در ترکیب خود در نیمه اول بازی را آغاز کرد و نمایش خوبی در مقابل حریف صاحب نام خود داشت ولی در نهایت تلاش دو تیم در این نیمه گلی در بر نداشت .

در نیمه دوم میزبان با ورود حسن پولادی ، محمد علیپور میل به هجوم بیشتری پیدا کرد و چندین موقعیت خوب گلزنی را خلق کرد که با بی دقتی به هدر رفت .

شکست خانگی وحدت پدیده در اولین گام

تیم باتجربه سپاهان در این دیدار سعی داشت در خانه میزبان یک امتیاز با ارزش کسب کند ولی در نهایت در دقیقه 85 از روی یک ضربه کرنر موفق شد به گل برتری دست یابد و به سه امتیاز شیرین دست پیدا کند .

شکست خانگی وحدت پدیده در اولین گام

ترکیب وحدت پدیده بوشهر در بازی امروز :
محمد بختیاری آزاد ، کاظم شجاع الدین ، محمدرضا میمدی ، وحید رضایی( سعید صداقت ) ، علی شاکر درگاه ، کوروش صحبت زاده ، محمد بناری ، رسول پولادی ( حسن پولادی ) ، محمد ره آور ، علی جامعی ( محمد علیپور )، سروش چغادکی

ترکیب سپاهان نوین در بازی امروز :

احمد مهرابی - رامین مرادی - احد رضوی - مهدی جعفرپور - علیرضا عسگری - مجتبی بلیکه - نیما ظفریان - حامد صفری - حمید حیدری - سهیل رفیع زاده